Terug naar zoekresultaten
Accent

Facility Coördinator

Accent | Meerdere regio's | Bepaalde duur, Voltijds

Nog 7 dagen om te solliciteren

Het bedrijf is een toonaangevende professionele dienstverlenende onderneming die gespecialiseerd is in vastgoed- en beleggingsbeheer. Hun visie is om de wereld van onroerend goed opnieuw te verbeelden door waardevolle kansen te creëren en geweldige ruimtes te creëren waar mensen hun ambities kunnen waarmaken. Daarbij zullen ze een betere toekomst opbouwen voor hun klanten hun mensen en hun gemeenschappen. Het bedrijf is een Fortune 500-bedrijf met een jaaromzet van $ 163 miljard operaties in meer dan 80 landen en een wereldwijd personeelsbestand van meer dan 90.000 op 31 december 2018.

Facility Coördinator

Functieomschrijving

Als Facility Coördinator voor ons bedrijf zal je werken in een internationaal bedrijf en neem je volgende taken voor jouw rekening:
  • Je ondersteunt het facility team bij het implementeren van een programma voor klantrelatiebeheer implementatie en verbetering van communicatieplannen.
  • Het ontwikkelen van een werkrelatie met belangrijke vertegenwoordigers van de klant en belangrijke leveranciers/dienstverleners met wie u werkt ter ondersteuning van de site.
  • Het beheren van één of meer essentiële elementen van het veiligheidsprogramma.
  • Ervoor zorgen dat alle medewerkers a.d.h.v. de Health & Safety voorschriften werken.
  • Het ondersteunen en beheren van Health Safety and Environment-rapportage.
  • Budgetbeheer zorgt voor een accurate rapportage en streeft voortdurend naar besparingen zonder dat de service en/of klanttevredenheid in het gedrang komt.
  • Zorgen voor accurate en tijdige rapportage voor KPI/CPI enquêtes audits enz.
  • Coördineren van campus / gebouw-specifieke prognoses behoeften zorgen en problemen.
  • Het coördineren en faciliteren van processen ter ondersteuning van projecten.
  • Het implementeren en aanpassen van wereldwijde initiatieven om de site zo goed mogelijk af te stemmen op het doel van de site.

Profiel

Als Facility Coördinator heb je een goede kennis van het Nederlands en Engels. Frans zou een plus zijn.
Verder ben je
  • Enthousiast en positief ingesteld
  • Zelfgemotiveerd zelfverzekerd en energiek.
  • Objectief gericht.
  • Uitstekende mondelinge luister- en schriftelijke communicatievaardigheden.
  • Bewezen ervaring in financiële- en gegevensadministratie.
  • Bekwaam in Microsoft Office-pakket (Excel PowerPoint Word).
  • Kunnen omgaan met meerdere prioriteiten voor een team van mensen en onder druk werken om deadlines te halen.
  • Mogelijkheid om klantbehoeften te analyseren en te definiëren.
  • Demonstreerde competentie in planning & management.
  • Goede interpersoonlijke vaardigheden / interpersoonlijke gevoeligheid.
  • Mogelijkheid om te communiceren als een contact tussen interne klanten externe verkopers aannemers en leveranciers.

Aanbod

Je zal terecht komen in een dynamisch bedrijf waar weinig hiërarchie is en waar er een losse sfeer hangt. Wij bieden je een 39u/week met een mooi uurrooster met glijdende uren. Je zal tussen 7u30 en 9u00 opstarten en tussen 16u30 en 18u00 eindigen.

Interesse?

VG13/BUO
Namen,Henegouwen,Vlaams-Brabant,Waals-Brabant,West-Vlaanderen,Brussel,Luxemburg,Limburg,Antwerpen,Oost-Vlaanderen,Luik

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Meer weten over Accent Sales Support Center Roeselare?

Volg dit bedrijf

Choose the job you love

Accent Jobs, opgericht in 1995, is een uitzend-selectiebedrijf met het grootste gespecialiseerde kantorennetwerk in België (230 kantoren, +1000 eigen medewerkers) dat dagelijks meer dan 15.000 mensen tewerkstelt. Accent maakt deel uit van House of HR, een groep bestaande uit maar liefst 14 gespecialiseerde bedrijven actief binnen Human Resources. Al 24 jaar onderscheidt Accent zich door de professionele aanpak en in het aanbieden van jobs met optie op een vast contract. Accent heeft een jonge dynamische bedrijfscultuur die gecombineerd wordt met een no-nonsens attitude en een enthousiaste mindset. Het bedrijf is reeds 17 jaar op rij een Great Place to Work. Tijdens de zoektocht naar een job kan je rekenen op de deskundigheid van onze gespecialiseerde afdelingen zoals bijvoorbeeld Construct, Retail, Logistics, Finance, Foreign etc. Zo kan je steeds bij ons terecht voor een persoonlijke begeleiding en een job op maat!

www.accentjobs.be

Accent Sales Support Center Roeselare

BEVERSESTEENWEG 576 , 8800 ROESELARE

Routebeschrijving
Grotere kaart weergeven
Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 7 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Frans, Engels, Nederlands

Aanbod

  • Bepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie' jobs in Namen, Henegouwen, Vlaams-Brabant, Waals-Brabant, West-Vlaanderen, Brussel, Luxemburg, Limburg, Antwerpen, Oost-Vlaanderen, Luik meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.