Terug naar zoekresultaten
Accent

Facility Coördinator

Accent | Meerdere regio's | Bepaalde duur, Voltijds

Staat 19 dagen op Jobat.be

Je komt als facilitair medewerker terecht in een toonaangevende professionele dienstverlenende onderneming die gespecialiseerd is in vastgoed- en beleggingsbeheer. Hun visie is om de wereld van onroerend goed opnieuw te verbeelden door waardevolle kansen te creëren en geweldige ruimtes te creëren waar mensen hun ambities kunnen waarmaken. Daarbij zullen ze een betere toekomst opbouwen voor hun klanten hun mensen en hun gemeenschappen. Het bedrijf is een Fortune 500-bedrijf met een jaaromzet van $ 163 miljard operaties in meer dan 80 landen en een wereldwijd personeelsbestand van meer dan 90.000 op 31 december 2018.

Facility Coördinator

Functieomschrijving

Als facilitair medewerker zal je werken in een internationaal bedrijf en neem je volgende taken voor jouw rekening:
  • Je ondersteunt het facility team bij het implementeren van een programma voor klantrelatiebeheer implementatie en verbetering van communicatieplannen.
  • Het ontwikkelen van een werkrelatie met vertegenwoordigers van de klant en belangrijke leveranciers/dienstverleners met wie u werkt ter ondersteuning van de site.
  • Het beheren van één of meer essentiële elementen van het veiligheidsprogramma.
  • Ervoor zorgen dat alle medewerkers a.d.h.v. de Health & Safety voorschriften werken.
  • Het ondersteunen en beheren van Health Safety and Environment-rapportage.
  • Budgetbeheer zorgt voor een accurate rapportage en streeft voortdurend naar besparingen zonder dat de service en/of klanttevredenheid in het gedrang komt.
  • Zorgen voor accurate en tijdige rapportage voor KPI/CPI enquêtes audits enz.
  • Coördineren van campus / gebouw-specifieke prognoses behoeften zorgen en problemen.
  • Het coördineren en faciliteren van processen ter ondersteuning van projecten.
  • Het implementeren en aanpassen van wereldwijde initiatieven om de site zo goed mogelijk af te stemmen op het doel van de site.

Profiel

Als facilitair medewerker heb je een goede kennis van het Nederlands en Engels. Frans zou een plus zijn.

Verder ben je/ heb je :
  • enthousiast en positief ingesteld.
  • gemotiveerd zelfverzekerd en energiek.
  • communicatief sterk; je zal fungeren als contact tussen interne klanten externe verkopers aannemers en leveranciers.
  • bewezen ervaring in financiële- en gegevensadministratie.
  • bekwaam in Microsoft Office-pakket (Excel PowerPoint Word).
  • mogelijkheid om klantbehoeften te analyseren en te definiëren.
  • planmatig sterk.

Aanbod

Je zal als facilitair medewerker terecht komen in een dynamisch bedrijf waar weinig hiërarchie is en waar er een losse sfeer hangt. Wij bieden je een 39u/week met een mooi uurrooster met glijdende uren. Je zal tussen 7u30 en 9u00 opstarten en tussen 16u30 en 18u00 eindigen.

Interesse?

VG13/BUO
Limburg,Luik,Waals-Brabant,West-Vlaanderen,Vlaams-Brabant,Luxemburg,Namen,Henegouwen,Brussel,Antwerpen,Oost-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 9 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands, Engels, Frans

Aanbod

  • Bepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie' jobs in Limburg, Luik, Waals-Brabant, West-Vlaanderen, Vlaams-Brabant, Luxemburg, Namen, Henegouwen, Brussel, Antwerpen, Oost-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.