Terug naar zoekresultaten

Expert Financiele Administratie

468826630

AGO Jobs & HR | Zwijndrecht | Interim, Voltijds

Staat 18 dagen op Jobat.be

Je zoekt een toffe job? Tijdelijk of (optie) vast? Als arbeider of bediende? Kom dan zeker langs in een van onze 80 kantoren of surf naar www.ago.jobs. Wij hebben meer dan 3500 openstaande vacatures voor jou en helpen jou graag een job te vinden die bij jou past. Choose life, choose work, choose AGO!

Expert Financiele Administratie

Functieomschrijving

-Je controleert en verwerkt de uitgaande of binnenkomende facturen. Je volgt hierbij een vaste facturatiecyclus en beheert de administratieve relatie met de klanten en leveranciers. Zowel routinetaken als complexere dossiers weet je goed te combineren. -Communicatie met contractanten, klanten (B2B & B2C), leveranciers en interne medewerkers, neem je eveneens voor je rekening. - Je neemt deel aan operationele en/of ICT projecten binnen de afdeling en beheert ICT tickets of change requests. - Jouw inspiratie zet anderen aan om een uitstekende service te bieden aan onze klanten en leveranciers. Bij ons draait het namelijk allemaal om de kwaliteit van de dienstverlening! -Je ondersteunt de efficiënte werking van de afdeling en de optimalisatie ervan en je levert bijdrage tot de opmaak en onderhouden van procedures.

Profiel

-Je hebt minimum 5 jaar werkervaring in een service gerichte financiele omgeving (facturatiedienst is een plus) en bent gebeten door kwalitatieve dienstverlening.
- Je communiceert vloeiend in het Nederlands en je hebt een zeer goede kennis van het Frans en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
-Je hebt een zeer goede kennis van Microsoft Office (Excel, Powerpoint, Word, Outlook)
-Je kan terug vallen op een boekhoudkundige basis kennis.
- Change management motiveert jou.
- Je hebt een eerste ervaring in de deelname van operationele en/of ICT projecten.
-Je neemt initiatief, ziet geen problemen, maar mogelijkheden.
-Je hebt analytisch inzicht en weet dit te bewaren over de verschillende activiteiten, processen en projecten.
-Je werkt nauwkeurig, kan goed prioriteit bepalen en verantwoordelijkheid nemen zit in je bloed.
-Je bent communicatief sterk en assertief.
-Je bent een teamspeler, maar kan ook zelfstandig werken.

Aanbod

-Een gevarieerde functie waar je de gelegenheid hebt om te helpen bouwen aan een geweldige dienstverlenende organisatie.
-Een team fantastische collega's die klaar staan om jou te helpen.
-Een bureau in Zwijndrecht, met de mogelijkheid om 1 dag per week van thuis uit te werken of vanuit een satellietkantoor.
-Flexibele werkuren.
-Marktconform loon met extralegale voordelen zoals o.a. maaltijdcheques, fietsvergoeding, vergoeding openbaar vervoer, groepsverzekering.
-Uitstekende opleiding en begeleiding bij de job.

Interesse?

Heb je interesse? Kom dan langs in ons kantoor of mail ons jouw motivatiebrief en cv.

AGO Jobs & HR Antwerpen Office
Jan Van Rijswijcklaan 36
2018 Antwerpen Office
Tel.: 03 232 85 93
E
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 10 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.