Terug naar zoekresultaten Vorige

5 van 111

Volgende
Securex

Entrepreneurs Advisor

Securex | Aalst | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 30 dagen op Jobat.be

Over Securex

Securex is meer dan 100 jaar geleden ontstaan en onze kracht schuilt in de verschillende diensten die wij aan onze klanten voorstellen.
Je kunt je ongetwijfeld ontplooien en ontwikkelen binnen een dienst toegespitst op onze klanten (Diensten aan Self-Employed & Individuals, HR Services, Health & Safety, Insurance, HR Consulting, International…) of binnen een van onze Corporate diensten (HR, IT, Sales & Marketing, Legal, Finance, …).
Elke dag boosten meer dan 1.600 medewerkers het succes van Securex. Dag na dag boosten wij hun succes!

Binnen ons ondernemingsloket ondersteun je ondernemers en startende zelfstandige bij elke stap van hun zelfstandige activiteit van opstart tot stopzetting van hun onderneming.

Entrepreneurs Advisor

Functieomschrijving

De functie
  • Samen met de collega's van jouw team verwelkom en adviseer je startende zelfstandigen.
  • Beginnen als zelfstandige vereist verschillende juridische stappen. En het is samen met jou, dat de starters die ervoor gekozen hebben om zich aan te sluiten via het Securex Ondernemingsloket, deze stappen zullen zetten.
  • Je begeleidt hen bij de noodzakelijke administratieve acties en geeft advies met als doel om hun sociaal statuut als zelfstandige zoveel als mogelijk te optimaliseren.
  • Je werkt dagelijks met concepten zoals: aansluiting van zelfstandigen, regularisatie van hun sociale bijdragen, bedrijfsincubatoren, microkredieten, verzekeringen, enz.
  • Je volgt niet alleen de dossiers op van klanten die naar het loket komen, maar ook van klanten die informatie doorgeven per telefoon, e-mail of post.
  • Naast het administratieve aspect heb je ook een commerciële rol. Je detecteert de noden van klanten en promoot de Securex producten en dienstverlening die een antwoord geven op deze noden.
  • Om optimaal tegemoet te komen aan de verwachtingen van jouw klanten, zal je opleidingen volgen over de Securex producten en diensten, alsook over ontwikkelingen in de sociale wetgeving. Securex bied je dan ook heel wat opleidingen aan om jouw kennis over deze verschillende domeinen up-to-date te houden.
  • Samen met andere collega’s sta je in voor het onthaal in het kantoor van Aalst.

Profiel

Uw profiel
  • Steeds in contact met jouw klanten, onderscheid je jezelf door je klantgerichtheid en sterke communicatie- en luistervaardigheden.
  • Je commercieel talent stelt je in staat om de behoeften van je klanten te identificeren en hen de producten en diensten voor te stellen die een antwoord zijn op deze behoeften.
  • Afhankelijk van de prioriteiten kan je vlot de organisatie van je werk aanpassen, hierdoor kan je vlot jouw stress beheren.
  • Ondersteuning krijgen en het ondersteunen van jouw collega's, voor jou is dit de basis van teamwork.
  • Je wilt steeds dat jouw dossiers perfect opgevolgd worden en in orde zijn.
  • Als een kameleon kun je je gemakkelijk aanpassen aan veranderingen in de voortdurend evoluerende industrie.
  • Je zal werken vanuit onze zetel te Aalst. Echter zal je soms tijdelijk vanuit onze kantoren te Gent en Oudenaarde werken, dit om bij afwezigheden de dienstverlening naar onze klanten in Oost-Vlaanderen te kunnen garanderen. Tijdens je eerste 3 maanden bij Securex, zal je je 2 keer per week verplaatsen naar een andere kantoor om opleiding te volgen.
  • Je kan gesprekken voeren met klanten in het Frans en het Engels. Je kan ook geschreven vragen van klanten vlot beantwoorden in het Frans.  

Aanbod

Waarom solliciteren voor deze functie?

Wij zouden je kunnen vertellen dat wij een innoverend en dynamisch bedrijf zijn met een voordelig loonpakket (zoals alle andere bedrijven), maar dit spreekt eigenlijk voor zich. Bij Securex komen werken betekent:
  • Elke dag plezier vinden in je job
  • Een VIP-ontbijt nuttigen met onze CEO in de weken die op je indiensttreding volgen
  • Een onboarding programma van A tot Z volgen om een optimale integratie te waarborgen en maximaal informatie te verzamelen over je nieuwe werkgever
  • Je competentiedomeinen verruimen en je op je eigen ritme ontplooien, afgestemd op je eigen carrièreambities
  • De lead nemen om deel te nemen aan diverse projecten die echt impact hebben.
Aalst

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 9 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Sales support & administratie
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Aalst (standplaats)
  • Alle vacatures bij Securex

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Groepsverzekering
  • Maaltijdcheques
  • Laptop

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Aalst meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.