Terug naar zoekresultaten
Gemeente Elsene

EEN OVERHEIDSAANKOPER (M/V) - aankoopcentrale

Voor de aankoopcentrale

Bij Gemeente Elsene

De opdracht van de aankoopcentrale heeft betrekking op de organisatie van een operationeel beheer dat bijdraagt tot de efficiëntie van de bestellingen die de overheid doet. Door het uitwerken van tools voor het bestuur staat de aankoopcentrale in voor de juridische correctheid van de procedures voor de toewijzing van overheidsopdrachten.

EEN OVERHEIDSAANKOPER (M/V) - aankoopcentrale

Functieomschrijving

Als aankoper tewerkgesteld in de aankoopcentrale identificeer en analyseer je de noden van de gemeentelijke diensten om de overheidsbestellingen (voor werken, diensten en leveringen) te optimaliseren, met naleving van de wetten en reglementen. Telkens als het mogelijk is, zorg je voor de opname in de bestekken voor de overheidsopdrachten van clausules die betrekking hebben op sociale, milieu, innovatie of ethische aspecten. Je geeft advies aan het bestuur en werk mee aan het ter beschikking stellen van technische ondersteuning.
 
Jouw voornaamste activiteiten zijn :
 
Identificatie en analyse van de noden 
Bepalen en analyseren van de noden van de diensten (de klanten), in samenwerking ermee 
Zoeken naar de best mogelijke aanpassing van de overheidsbestellingen aan de noden
 
Prospectie
Prospectie van de markt om de technische capaciteit van de vennootschappen te evalueren en het eigen documentatiebestand van de aankoopcentrale bij te werken (offerte-indieners, soorten producten) 
 
Concepteren, toewijzen en opvolgen van overheidsopdrachten 
Uitwerken en opstellen van de documenten voor de overheidsopdrachten en daarbij al de nodige juridische, technische en budgettaire waarborgen voorzien 
Bekendmaken, onderhandelen, besluiten, toewijzen en betekenen van de overheidsopdrachten
Toezien op het goede verloop van de uitvoering van de opdrachten gegeven door de centrale
Organiseren van de evaluatiefase na de levering of de uitvoering
 
Partnerschappen en ondersteuning
Deelnemen aan de invoering van interne procedures voor de overheidsopdrachten, om de gemeentediensten te steunen bij de uitvoering van procedures die hen werden gedelegeerd 
Adviseren bij het concepteren, toewijzen en opvolgen van overheidsopdrachten. 

Profiel

  • U bent houder van een Master diploma, erkend door NARIC Vlaanderen of door la Fédération Wallonie-Bruxelles (een gelijkwaardigheidsattest bijvoegen bij uw kandidatuur indien van toepassing);
  • De materie overheidsopdrachten is u niet onbekend (dankzij uw professionele ervaring EN / OF dankzij uw academische parcours.)
  • U bent houder van het schriftelijke en mondeling taalbrevet elementaire kennis van de tweede landstaal uitgereikt door SELOR of bereid dit te behalen.
  • U bent veeleisend naar uzelf toe en erop uit om steeds met professionalisme en respect te handelen. Uw voornaamste waarden zijn ethiek, legaliteit en het respect voor de werkprocedures;
  • Zelfstandigheid, nauwkeurigheid, zin voor organisatie en het stellen van prioriteiten bevinden zich eveneens tussen uw kwaliteiten;
  • U bent in staat om te analyseren en de inlichtingen samen te vatten;
  • U bent in staat de dialoog aan te gaan, te argumenteren en te onderhandelen om de beste prijs te bekomen. U analyseert de risico’s en neemt uw beslissingen in overeenstemming, u bent tevens assertief en stressbestendig;
  • Gezien u de tevredenheid van de verschillende partners hoog in het vaandel draagt, geeft u blijk van een grote flexibiliteit om te voldoen aan hun verzoek en bent u in staat het hoofd te bieden aan eventuele onvoorziene omstandigheden. U staat tevens open voor opmerkingen en feedback van de verschillende partners waarmee u dient samen te werken;
  • U kunt vlot werken met Word, Excel en Internet;

Aanbod

  • Arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur
  • Glijdende werkuren in een 37u30/ week
  • Loon
    • Minimum aanvangswedde, A1.1, salaristrap 0 (zonder anciënniteit) : 2881 Euro (maandelijks bruto salaris, reeds aangepast aan de huidige index, reglementaire toelagen niet inbegrepen).
    • Hier kan een valorisatie van maximum 6 jaar anciënniteit van de privé worden toegevoegd of meer indien de anciënniteit een professionele werkervaring in de publieke sector betreft.
  • Voordelen
    • Mogelijkheid tot het verwerven van een tweetaligheidspremie (219 Euro bruto/maand);
    • Tussenkomst van de werkgever bij woon-werkverkeer (openbaar vervoer en fiets);
    • Bedrijfsrestaurant dat democratische prijzen hanteert;
    • Tal van opleidings- en doorgroeimogelijkheden.
Klaar om de uitdaging aan te gaan?
 
Stuur uw kandidatuur (motivatiebrief en CV) evenals een strafblad model 1, een kopij van je diploma of je gelijkwaardigheidsattest indien van toepassing naar Mevrouw Nathalie REUBENS, Gemeentelijke Administratie Elsene, Aanwervingsdienst, Elsensesteenweg 168, 1050 Elsene of per e-mail naar nathalie.reubens@elsene.brussels en dit tot en met 18 juli 2018.
Deze job wordt niet langer aangeboden.

Andere jobs bij Gemeente Elsene

Alle jobs Aankoper

Populaire jobs in Aankoper:

Interessante jobs elke week in je mailbox? Vervolledig je cv op Mijn Jobat en schrijf je in voor Jobat Express.

Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Aankoper' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.