Terug naar zoekresultaten Vorige

3 van 18

Volgende

Dynamische office manager gezocht! Juniors welkom!

Goede kennis ENG/FR vereist

Talent Link | Aarschot | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 1 dag op Jobat.be

Voor onze klant, een warm en snelgroeiend bedrijf regio Aarschot, zoeken we een dynamische office manager! Is je talenkennis NL FR ENG impeccable (gesproken en geschreven)? Kun je uitstekend plannen en organiseren? Ben je nauwkeurig en uiterst servicegericht, met uitstekende communicatieskills? Dan is dit iets voor jou! Lees snel verder en solliciteer of bel Lien Schalley (0478 53 32 31) voor meer informatie.

Onze klant is een warm en snelgroeiend bedrijf regio Aarschot dat klanten begeleidt bij hun vastgoedinvesteringen.
De twee ervaren zaakvoerders staan in voor de verdere uitbouw en het algemene management. Daarbij kunnen zij rekenen op een klein maar fijn team van twee Accountmanagers en een sterke Administratieve en Commerciële duizendpoot.

Door de snelle groei heeft het team echt wel versterking nodig: Klantenservice wordt immers hoog in het vaandel gedragen. En om dat elke dag weer te kunnen waarmaken, moet het team versterkt worden met een gedreven office manager!

Dynamische office manager gezocht! Juniors welkom!

Functieomschrijving

  • Als office manager sta je in voor de ondersteuning van de zaakvoerders en het commerciële team. Je bent het eerste contactpunt voor de klanten: je beantwoordt al hun vragen en zorgt ervoor dat alles administratief tot in de puntjes geregeld wordt. Zo groei jij uit tot een echte vertrouwenspersoon voor de klant. Je ondersteunt het sales team op administratief vlak en hebt regelmatig contacten met de internationale sales agenten. Daarnaast zorg je ervoor dat alle events en reizen tot in de puntjes verzorgd zijn: van communicatie tot en met de boekingen. 
  • In deze functie staan klantencontacten centraal: jij bent het eerste aanspreekpunt voor alle klantvragen. Je klanten investeren immers in investeringsvastgoed, daar komt heel wat bij kijken. Je bent dan ook niet te beroerd om je te verdiepen in de contracten die worden afgesloten en je de juridische en financiële ins en outs eigen te maken. Je talenkennis is daarbij cruciaal: je spreekt vlot Engels (de taal waarin de contracten worden opgemaakt) en Frans (je hebt immers heel wat Franstalige klanten). Uiteraard verwachten we niet onmiddellijk dat je alle antwoorden in pacht hebt, maar wel dat je de nodige initiatieven neemt om het antwoord op de klantenvragen te achterhalen door overleg met de zaakvoerders, het salesteam of de jurist. Aan jou om je de contracten op termijn volledig eigen te maken, zodat je een duidelijk antwoord kunt bieden en de klanten maximaal kunt servicen.
  • Je zorgt ervoor dat alles netjes wordt genoteerd in het CRM systeem en je volgt de binnenkomende leads op. Niet zelf uiteraard, je dispatcht de leads naar het salesteam of naar de internationale agenten. Je neemt regelmatig contact op met de agenten om de resultaten van de leads op te volgen en je rapporteert hierover aan de zaakvoerders. Je bent dan ook uiterst contactvaardig en slaagt erin om via telefonische contacten een echte relatie uit te bouwen met je agenten. 
  • Je staat in voor het organiseren van Seminars voor potentiële klanten. Je zorgt voor de uitnodiging, de opvolging van de inschrijvingen en het vlekkeloze verloop van deze events. Ook de organisatie van de Business Trips met en voor klanten ligt bij jou: je zorgt voor de nodige boekingen en informatie, zodat elke klant zijn documenten en informatie tijdig ontvangt en de reizen tiptop verlopen. Ook ondersteun je de Zaakvoerders: je beheert hun agenda en ontzorgt hen maximaal, zodat zij verder aan de weg kunnen timmeren en het bedrijf verder kunnen laten groeien.
  • Voor deze functie zoeken we een perfect 3talige persoon (NL FR ENG) met het nodige zelfstartersvermogen en met een verzorgde uitstraling die fier is om het visitekaartje te zijn van dit bedrijf! Iemand die werk ziet en initatief neemt. Iemand die sterk is in communicatie en die zin heeft in een uitdagende en afwisselende functie met veel klantencontacten. Iemand die zin heeft om mee de schouders te zetten onder dit dynamisch en snelgroeiend bedrijf. Minimaal een bachelor diploma is vereist.

Profiel

  • Jij blaast ons omver met jouw enthousiasme en je organisatieskills. Hands-on: check. Ondernemend: check. Communicatief: check. Flexibel: check. Kritisch: check. Sterke verhalen voor tijdens de lunch: check. 
  • Minimaal een Bachelor diploma is echt wel vereist voor deze functie, gecombineerd met een eerste werkervaring in een functie als Management Assistant of Customer Service/Sales Support Medewerker. Maar we staan ook open voor juniors die ons kunnen overtuigen van hun passie en competenties.
  • Qua talenkennis sta je je mannetje in het Nederlands, Frans en Engels op een very advanced niveau. 
  • Oog voor detail, uitstekende – planning-, organisatie- en communicatieskills zijn uiteraard onontbeerlijk!
  • En vooral goesting, heel veel goesting….

Aanbod

  • Een boeiende functie met heel wat verantwoordelijkheid in een bedrijf met een hart voor mensen
  • Een leuke, warme, familiale sfeer en dito bedrijfsomgeving
  • Een omgeving waar er heel wat ruimte is voor jouw ideeën en persoonlijke groei
  • Uiteraard een mooi salaris dat aansluit bij jouw ervaring en competenties, aangevuld met een aantal extra-legale voordelen
  • 38 uren week en 20 dagen verlof en wettelijke feestdagen
  • Je tewerkstellingsplaats is Aarschot (op termijn Gelrode)

Lijkt jou dit wel wat? Solliciteer dan snel via de ‘solliciteren’ knop of stuur je cv naar talent@talentlink.be. Je mag voor meer informatie altijd contact opnemen met Lien Schalley 0478 53 32 31 . Deze functie wordt exclusief behandeld door TalentLink.

Interesse?

Lien Schalley
talent@talentlink.be
0478/53 32 31
Aarschot

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 38 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Management assistant / secretariaat
  • Sector: Bouw, Bouwmaterialen en Immobiliën
  • Aarschot (standplaats)
  • Alle vacatures via Talent Link

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Bedrijfswagen
  • Tankkaart

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / secretariaat' jobs in Aarschot meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.