Terug naar zoekresultaten Vorige

4 van 5

Volgende

Dossierbeheerder ondernemingsloket/sociaal verzekeringsfonds

Via HR Talents

Nog 5 dagen om te solliciteren

Mijn klant is een HR partner met een wijd verspreid kantorennet in België. Voor hun sociaal secretariaat zijn ze op zoek naar een dossierbeheerder ondernemingsloket/sociaal verzekeringsfonds(M/V) die zal werken vanuit Gent.

Dossierbeheerder ondernemingsloket/sociaal verzekeringsfonds

Als dossierbeheerder behandel je je eigen dossiers en ben je het centraal aanspreekpunt voor je collega’s binnen de groep.  Medewerkers van de verschillende kantoren in Vlaanderen zullen beroep doen op je expertise.  

Volgende taken behoren tot de functie :

- Adviseren van ondernemers en tussenpersonen (boekhouders, accountants, medewerkers van de entry-punten,…) m.b.t.  alle startersformaliteiten (vestigingswetgeving, sociale zekerheid zelfstandigen, vergunningen, erkenningen,…);

- Beheer BTW-hoedanigheid (activatie, wijziging & stopzetting);

- Registreren van ondernemingen in de Kruispuntbank van Ondernemingen, alsook alle wijzigingen en stopzettingen;

- Aanvragen van diverse vergunningen (FAVV, Sabam,…);

- Verifiëren of er aan de modaliteiten van de vestigingswetgeving is voldaan;

- Aansluiting van nieuwe leden bij het sociale verzekeringsfonds voor zelfstandigen, en administratieve opvolging;

- Beheer/opvolging van dossiers sociaal statuut zelfstandigen (betaling bijdragen, vrijstellingen, pensioenloopbaan, uitkeringen, enz.);

- Administratieve opvolging van A tot Z; bieden van praktische ondersteuning aan medewerkers op vlak van dossierbeheer, interpretatie wetgeving en gebruik software-applicaties;

- Detecteren van commerciële opportuniteiten


- Je beschikt over een Bachelor-diploma of gelijkwaardig door ervaring, bij voorkeur uit een administratief-economische richting.

- Ervaring binnen een ondernemingsloket en/of sociaal verzekeringsfonds is een pluspunt.

- Je beschikt over een goede kennis van de vestigingswetgeving en/of sociale wetgeving en je hebt kennis van het zelfstandigenstatuut.

- Sterke administratieve kwaliteiten en de wil om perfecte resultaten af te leveren.

- Je beschikt over een praktijk- en klantgerichte ingesteldheid, een pro-actieve houding en een vlotte communicatiestijl.

- Je hebt zin voor initiatief en creativiteit


Je komt terecht in een enthousiast team. We bieden je een contract van onbepaalde duur aan in een groeiend bedrijf met competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen (zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, …).  

Roeselare - Tielt

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 5 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Dossierbeheerder
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Meulebeke (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Dossierbeheerder' jobs in Roeselare - Tielt meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.