Terug naar zoekresultaten Vorige

2 van 3

Volgende
Unique Office

Dossierbeheerder autoverzekeringen (m/v) - Tijdelijke

Via Unique Office

Staat 14 dagen op Jobat.be

Gekend verzekeringskantoor


Dossierbeheerder autoverzekeringen (m/v) - Tijdelijke

Functieomschrijving

Voor onze klant in Hasselt, een verzekeringskantoor, zoeken wij een acceptant autoverzekeringen. Doel van de functie is het proactief beheren van nieuwe en bestaande zaken binnen de afdeling autoverzekeringen. Enkele verantwoordelijkheden binnen dit proces:

  • Je beoordeelt de aangevraagde verzekeringen en brengt offertes uit
  • Je zal je voornamelijk bezighouden met de administratieve taken of juist met het vaststellen van de omvang van het te verzekeren risico, het vaststellen van de premies en het opstellen van de acceptatievoorwaarden.
  • Je analyseert de gestelde vragen en neemt een standpunt in over alle beheersvragen
  • Je maakt nieuwe dossiers op en communiceert het standpunt en onderhandelt met de makelaars om tot een oplossing te komen die aanvaardbaar is voor alle partijen
  • Je volgt de jou toegewezen dossiers op en behandelt bijhorende klachten

Profiel

Beschik jij over een bachelor in een financiële richting? Heb jij al enige relevante werkervaring opgedaan of ben je bereid je als schoolverlater hierin te verdiepen? Lees dan zeker verder! Jij in het kort:

  • Ervaring binnen een gelijkaardige functie is een pluspunt maar geen must
  • Indien geen relevante ervaring is een bachelor diploma in een financiële richting wel een must
  • Je hebt sterk ontwikkelde communicatieve vaardigheden met oog op het correct en professioneel uitwisselen van informatie met de klant, terugkoppeling naar andere diensten en overleg binnen het team en met de teamleader
  • Je kan consequent, nauwkeurig en oplossingsgericht werken met een scherp inlevingsvermogen gekoppeld aan een sterke klant- en servicegerichtheid.
  • Je beschikt over een zeer goede kennis Nederlands; bijkomende talenkennis is een pluspunt.
  • Je staat open voor een tijdelijke opdracht van +/- 4 maanden


Aanbod

Naast tewerkstelling bij een gekende speler in de sector binnen een open, gedreven en enthousiast team, kan je rekenen op:

  • een voltijdse job (35u/week)
  • een boeiende job met veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief
  • een mooie balans tussen werk en privé
  • een moderne en goed uitgeruste werkomgeving
  • een mooie naam én werkervaring op je CV
  • een tijdelijke tewerkstelling van +/- 4 maanden met snelle opstart


Limburg

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 14 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Dossierbeheer' jobs in Limburg meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.