Terug naar zoekresultaten Vorige

15 van 148

Volgende
Bekaert

Document Management System Administrator

Bij Bekaert

Nog 3 dagen om te solliciteren

Bekaert (www.bekaert.com) is een wereldmarkt- en technologisch leider in staaldraadtransformatie en deklaagtechnologieën. Door het continu creëren van toegevoegde waarde streven we ernaar de voorkeurleverancier voor staaldraadproducten en –oplossingen te zijn voor onze klanten wereldwijd. Bekaert (Euronext Brussels: BEKB) is een globale onderneming die wereldwijd bijna 30 000 medewerkers telt, met hoofdzetel in België en een jaaromzet van € 4,8 miljard.

Document Management System Administrator

Functieomschrijving

  • Je bent verantwoordelijk voor het onderhouden van het documentbeheersysteem: je staat in voor de controle, update & goedkeuring van documenten in kader van een optimale flow in het systeem.
  • Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en verleent support op globaal en lokaal niveau.
  • Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie en communicatie naar de verschillende betrokken partijen.
  • Je geeft training aan de gebruikers van het documentbeheersysteem in kader van een efficiënt en correct gebruik ervan.
  • Je staat in voor de opvolging van de systeemperformanties en verzorgt de nodige globale rapportering.
  • Je ondersteunt en participeert in de uitrol van het documentbeheersysteem in de verschillende plants.
  • Je voert periodieke besprekingen met IT betreffende het oplossen van bepaalde problemen of wenselijke verbeteringen.
  • Je fungeert als administrator van het auditsysteem en verzorgt in kader hiervan de nodige rapportering.

Profiel

  • Je beschikt over een bacheloropleiding in een administratieve richting en je kan een eerste relevante ervaring voorleggen.
  • Je werkt planmatig, administratief nauwkeurig en punctueel.
  • Je kan zelfstandig werken maar tegelijk ben je ook een echte teamplayer.
  • Je bent leergierig en leert bovendien snel zaken aan.
  • Je beschikt over een hands on mentaliteit en je bent een doorzetter.
  • Je bent organisatorisch erg sterk waardoor je steeds de juiste prioriteiten weet te stellen.
  • Je weet het hoofd koel te houden in stress situaties.
  • Je bent flexibel ingesteld en past je gemakkelijk aan in een nieuwe omgeving.
  • Je neemt graag initiatief en het geeft je energie om out of the box te denken.
  • Je hebt een zeer goede kennis van de verschillende office pakketten (Word, Excel, Powerpoint). Kennis van sharepoint is een meerwaarde.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands & Engels.
  • Je bent bereid om (op termijn) maximum 10% van je tijd te reizen.
Kortrijk

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 3 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: Industrie en Machinebouw
  • Zwevegem (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Kortrijk meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.