Terug naar zoekresultaten
FCGB - BGWF

Directieassistent (m/v) voor een deeltijdse functie (3/5)

Brussel

Via FCGB - BGWF

Staat 17 dagen op Jobat.be

Het Belgisch Gemeenschappelijk WaarborgFonds, opgericht in 1957, met 85 werknemers en gelegen in het centrum van Brussel, is belast met verschillende opdrachten in het kader van de verzekering in het algemeen en de BA auto in het bijzonder (opdrachten inzake de vergoeding van slachtoffers van verkeersongevallen, informatieopdrachten, secretariaat van het Tariferingsbureau Auto).

Directieassistent (m/v) voor een deeltijdse functie (3/5)

Functieomschrijving

  • U werkt nauw samen met de Directeur-generaal en ad hoc-basis met het Directiecomité.
  • U schrijft ontwerpnota’s, brieven en e-mails en bereidt deze voor.
  • U transcribeert ontvangen informatie via verschillende kanalen (dictafoon, mondeling, ...).
  • U neemt de leiding over de organisatie en het logistieke beheer van vergaderingen van de raad van bestuur, ... en van interne en externe evenementen.
  • U communiceert met de officiële instanties.
  • U zorgt voor de publicatie van het bedrijfskrantje en werkt mee aan het updaten van de inhoud van de website.
  • U verleent administratieve en logistieke ondersteuning aan het beheer van transversale projecten.

Profiel

  • U hebt een diploma in directiesecretariaat of een andere administratieve richting.
  • U hebt minstens 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • U hebt een perfecte beheersing van het Frans en het Nederlands (FR/NL of NL/FR), zowel schriftelijk als mondeling.
  • U hebt een goed schriftelijk en mondeling begrip van het Engels.
  • U hebt zeer goede redactionele vaardigheden en een uitstekende spelling.
  • U hebt een zeer goede beheersing van Word, PowerPoint, Excel en Outlook.
  • U bent vlot in de omgang en behandelt gegevens op een vertrouwelijke manier.
  • U organiseert uw werk op een zelfstandige manier en neemt initiatieven.
  • U past zich gemakkelijk aan veranderingen aan en bent flexibel.

Aanbod

Wij bieden u een functie met veel verantwoordelijkheden in een aangename werkomgeving en dicht bij het openbaar vervoer.

Wij bieden u een overeenkomst voor onbepaalde duur, deeltijds (3/5), een loon gebaseerd op uw vaardigheden en uw ervaring, maaltijdcheques, een groepsverzekering en een hospitalisatieverzekering. Voor meer informatie, bezoek onze website:

www.fcgb-bgwf.be

Stuur uw kandidatuur vóór 31 juli 2018 via e-mail naar het volgende adres: rh.grp@fcgb-bgwf.be

Enkel sollicitaties ingediend via het online sollicitatieformulier worden in acht genomen!
(U ontvangt een bevestiging via email.)
Technisch probleem? Contacteer de IT helpdesk op + 32 2 738 02 60.

Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 39 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Management assistant / secretariaat
  • Sector: Financiën en Verzekeringen
  • Sint-Joost-ten-Node (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Deeltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / secretariaat' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.