Terug naar zoekresultaten
KBC

Digital Customer advisor KBC Live Leuven (inbound)

ID38988

Bij KBC | Leuven | Bepaalde duur, Voltijds

Wist je dat …

KBC een van de grootste bank-verzekeraars van het land is? Gedreven en ambitieus om de ‘referentie’ te zijn in onze sector. De wereld staat niet stil. Daarom bedenken we vandaag al volop oplossingen voor de toekomst. Zo zorgen we ervoor dat we inspelen op de noden van onze klanten door  digitalisering  en spelen we proactief in op maatschappelijk relevante thema's als milieu en mobiliteit.

Al onze medewerkers spelen een belangrijke rol in die vernieuwing. Zij zijn de ‘makers’, die elke dag het beste van zichzelf geven met frisse ideeën, gedurfde initiatieven en zinvolle producten.

Wil jij ook deel uitmaken van onze 'Great place to Work'. Bekijk dan zeker onze vacatures en 'Maak het mee'.

Digital Customer advisor KBC Live Leuven (inbound)

Functieomschrijving

Wat houdt deze functie in?

Het commerciële netwerk van KBC bestaat uit ongeveer 680 bankkantoren in Vlaanderen en Brussel. In het KBC-bankkantorennet werkt een uiteenlopende groep commercieel adviseurs. Ze zijn elk actief in hun eigen vakgebied: Betaalcomfort, Verzekeringen, Sparen en Beleggen of Kredieten. Zij zijn het aanspreekpunt voor particulieren, zelfstandigen, vrije beroepers en kmo’s.
Wil je meer informatie over de KBC-groep, surf dan naar www.kbc.be.

We bevinden ons in een wereld waar de behoeftes van onze klanten steeds in beweging zijn. Klanten kiezen zelf waar en wanneer zij geholpen worden. Thuisbankieren, internet en sociale media spelen daarop in en worden steeds belangrijker in ons dagelijkse leven. Onze klanten verwachten dan ook van hun bankier dat ze benaderd kunnen worden via deze kanalen, op de momenten dat het hén uitkomt.
Daarom hebben we een KBC Live opgericht dat complementair samenwerkt met de bankkantoren.

KBC Live Leuven helpt de klanten op een zo persoonlijk mogelijke manier met behulp van de nieuwste technologieën. Op deze manier willen we zo dicht mogelijk een kantoorervaring benaderen én onze ambitie waarmaken: dé referentie zijn  op het vlak van bank-verzekeren. Onze ambitie is immers bereikbaar, toegankelijk en oplossingsgericht zijn. Help jij mee om die ambitie waar te maken?

Ben je overtuigd dat jij past in ons team? Solliciteer dan online via de knop ‘solliciteren’. Op die manier kunnen wij je sollicitatie sneller verwerken. Heb je nog vragen over de functie-inhoud? Contacteer dan de recruiter: eddy.declercq@kbc.be

Raadpleeg zeker de Frequently Asked Questions van andere ‘Makers’. Daar ontdek je ook hoe je de status van je sollicitatie zelf kan opvolgen.


Wat verwachten we van jou?

Dat jij met alle mogelijke technologieën onze klanten verder helpt vanuit KBC Live Leuven.
Skypen, mailen en telefoneren hebben voor jou geen geheim.
Jij bent voor onze klanten het eerste aanspreekpunt en geeft hem persoonlijk advies en antwoorden op zijn vragen via de modernste communicatiekanalen.
Je hebt daarbij oog voor wat hij nodig heeft. Commerciële signalen laat je niet liggen.
Dagelijkse bankverrichtingen? Onlinebankieren? Kredietkaart? Lening voor een nieuwe wagen? Pensioensparen? Eerste belegging?  Je staat je klant bij met raad en daad of schakelt hem door naar het experten- of relatiebeheerdersteam in het KBC Live, zijn plaatselijk kantoor of het verzekeringskantoor. 

Profiel

Jouw troeven?

- Je bent een durver, een doener. Kortom je bent bij de pinken, uitdagingen schrikken jou niet af.
- Digitaal is een verhaal van ons allemaal en is voor jou het nieuwe normaal.
- De financiële wereld boeit je.
- Je bezit een bachelordiploma.
- Commerciële initiatieven schrikken jou niet af en proactief meedenken geven jou als het ware een boost.
- Je administratie verzorg je snel, maar nauwkeurig.
- Meertalig zijn is een voordeel.
- Shiftwerking zie je als een opportuniteit in je work-life balance

Kortom; heb jij gezond verstand, blink je uit in samenwerking en heb je een goede dosis durf?
Dan ben jij onze kandidaat!

Aanbod

Wat hebben wij je te bieden?
Daartegenover kan je bij ons rekenen op  
  • een waaier aan opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden
  • een voltijdse tewerkstelling voor 1 jaar met eventuele kans op verlenging
  • een competitief beloningspakket, met compensaties voor de shiftwerking (in beurtrol tot 22u en op zaterdag tot 17u) aangevuld met een ruim pakket aan aanvullende voordelen en personeelsvoorwaarden op onze bank- en verzekeringsproducten (variabele vergoeding, maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, ...)
  • en dit alles in een bedrijf dat uitgeroepen is tot Great Place To Work en die ook voor je verdere carrière ontelbare mogelijkheden te bieden heeft !
Leuven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Bepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Commercieel medewerker' jobs in Leuven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.