Terug naar zoekresultaten Vorige

3 van 11

Volgende
Leefmilieu Brussel - Bruxelles Environnement

Diensthoofd - Administratieve en budgetttaire bijstand

2019-B1

Leefmilieu Brussel - Bruxelles Environnement | Brussel | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 13 dagen op Jobat.be

 

Leefmilieu Brussel, de Administratie voor Leefmilieu en Energie.
Onze opdracht? Studie, toezicht en beheer van lucht, water, bodem, afval, lawaai en natuur (groene ruimten en biodiversiteit ). Maar we hebben ook de opdracht om milieuvergunningen af te leveren, erover te waken dat ze worden nageleefd, didactische projecten in Brusselse scholen uit te werken en te ondersteunen, deel te nemen aan vergaderingen en onderhandelingen op Belgisch en internationaal niveau, enz. Kortom, Leefmilieu Brussel ontwikkelt een brede waaier activiteiten in het domein van het ecologische beleid en de banden met gezondheid en milieu.

Leefmilieu Brussel, de milieu- en energieadministratie, zoekt voor haar afdeling Inspectie en verontreinigde bodems een

Diensthoofd - Administratieve en budgettaire bijstand (m/v/x)
(Ref.: 2019-B1)
 
 

Diensthoofd - Administratieve en budgetttaire bijstand

Functieomschrijving

De afdeling Inspectie, verontreinigde bodems en dierenwelzijn is onder meer verantwoordelijk voor de preventie en bestraffing van milieuovertredingen. 

Als diensthoofd dienst Administratieve en budgettaire bijstand van het departement Juridische en administratieve begeleid je drie personen die de leden van de afdeling ondersteunen bij het vervullen van hun taken en je organiseert en verzekert het goede verloop van je dienst; 


Taken:
  • Je bepaalt de visie van de dienst, aansluitend op de visie van het departement;
  • Je begeleidt en ondersteunt jouw team, in samenwerking met het departementshoofd, voor de goede uitvoering van de opdrachten, in het bijzonder op basis van de follow-up van de ingestelde indicatoren, 
  • Je organiseert en plant het werk van jouw dienst en verzeker je de kwaliteit van de diensten;
  • Je brengt regelmatig verslag uit bij je departementshoofd; 
  • Je neemt deel aan de evaluatie van de personeelsleden van jouw dienst.
  • Je beheert ook dossiers voor de erkenning van laboratoria inzake leefmilieu en je neemt deel aan het beheer van de dossiers rond alternatieve administratieve geldboetes door je collega’s administratief te ondersteunen. 
  • Op basis van je waarnemingen en de taken die je uitvoert, stel je eventuele hulpmiddelen en procedures voor om het administratieve beheer optimaler te laten verlopen.
 

Profiel

  • Diploma* : Bachelor
* Kandidaten met een diploma van buiten de Benelux mogen aan de selectie deelnemen op voorwaarde dat ze voor hun diploma een gelijkwaardigheidserkenning van de Vlaamse of de Franse gemeenschap hebben ontvangen. 

Vereiste ervaring 
Je hebt minstens 1 jaar ervaring met teammanagement. 
Ervaring in de juridische gebied is een troef.

Technische kennis 
  • Je beheerst de informaticatools (OfficeSuite, …)
  • Je beschikt over goede communicatieve en redactionele vaardigheden en brengt correct verslag uit van de gegevens. 
  • Je drukt je duidelijk en verstaanbaar uit in het Nederlands en/of Frans, je begrijpt teksten en gesprekken in het Frans. 
  • Je kent de opdrachten en de waarden van Leefmilieu Brussel.

Aanbod

Wij bieden 
  • Een contract van onbepaalde duur
  • Een voltijdse betrekking
  • Werk in een eco-dynamische werkomgeving met de mogelijkheid tot telewerken
  • Minimum 35 dagen verlof per jaar (bij voltijdse tewerkstelling)
  • Een salaris in overeenstemming met de loonschalen in de openbare sector (eindejaarspremie + vakantiepremie)
  • Naast de diensten gepresteerd in de publieke sector, is er een erkenning van maximum 6 jaar mogelijk voor diensten gepresteerd in de private sector of als zelfstandige 
  • Maaltijdcheques (8 €)
  • Mogelijkheid tot tweetaligheidspremie (via Selor examen)
  • Een hospitalisatieverzekering
  • Gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer 
  • Een fietspremie of mogelijkheid tot het bekomen van een bedrijfsfiets
  • Een permanente vorming
  • Een flexibele uurregeling
  • Mogelijkheid tot inschrijving van uw kinderen in het nabijgelegen kinderdagverblijf
Geïnteresseerd? 
Solliciteer ten laatste op 31/03/2019 via onze site. 
http://jobs.leefmilieu.brussels/nl/index.aspx
http://www.leefmilieu.brussels
 
 
 

Interesse?

 
 
 
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 12 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Overheid' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.