Terug naar zoekresultaten

1 van 6

Volgende
Gemeente Brasschaat

Deskundige Patrimonium (gebouwen)

B1-B3 – voltijds – contractueel – onbepaalde duur

Gemeente Brasschaat | Brasschaat | Onbepaalde duur, Voltijds

Nog 1 dag om te solliciteren

Brasschaat, een dynamische gemeente die kwalitatieve dienstverlening nastreeft, organiseert volgende aanwerving met een selectieprocedure en aanleg van een werfreserve van 2 jaar (m/v):

Deskundige Patrimonium (gebouwen)

Functieomschrijving

De afdeling projecten patrimoniumbeheer vormt een enthousiast team dat elkaar inhoudelijk versterkt en ondersteunt bij de bouwtechnischeuitdagingen die het team realiseert. Er heerst een positieve sfeer waarbij met respect voor elkaar zo flexibel en efficiënt mogelijk wordt gewerkt aan een klantgerichte dienstverlening. Op basis van duidelijke afspraken en positieve communicatie worden uitdagende doelstellingen gerealiseerd.

Functie:
Als deskundige patrimonium sta je in voor de voorbereiding en (werf)opvolging van nieuwbouw, renovatie van gebouwen, technische installaties en grote herstellingen aan gebouwen uitgevoerd door derden. Daarnaast ondersteun je het afdelingshoofd projectmanager. Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding, coördinatie en opvolging van de werken door derden en werfopvolging. Je houdt toezicht op en controleert de werken. Je zorgt voor de technische en administratieve opvolging van projecten en bespreekt de planning met aannemers.

Profiel

Diploma
Je bent houder van een bachelordiploma OF je beschikt over 5 jaar relevante ervaring.

Vereiste kennis
  • Grondige kennis van projectmanagement
  • Goede kennis van AREI en HVAC, EPB-regelgeving, postinterventiedossier
  • Kennis van de wetgeving rond overheidsopdrachten
  • Autocad kunnen raadplegen
  • Kennis van Office-toepassingen (Word, excel, outlook, powerpoint)
  • Basiskennis van duurzaamheid gebouwen
Competentieprofiel
  • Je kan goed plannen en organiseren en bent flexibel
  • Je bent klantgericht en sterk in mondelinge  & schriftelijke communicatie
  • Je bent stressbestendigheid, creatief en betrouwbaar
  • Je neemt initiatief en werkt zorgvuldig
Expertise domeinen (kerntaken) van de dienst projecten patrimonium:
  • Nieuwbouw
  • Renovatie en grote herstellingen aan gebouwen

    Aanbod

    • Je wordt betaald volgens de wettelijke barema’s. Omdat de functie van deskundige patrimonium een knelpuntberoep is mag je onbeperkt anciënniteit uit de privé-sector of overheid inbrengen. Concreet heb je met vier jaar anciënniteit een bruto maandloon van 2.859,06 euro, met 10 jaar anciënniteit een bruto maandloon van 3.122,20 euro en met 18 jaar anciënniteit een bruto maandloon van 3.790,74 euro.
    Daarnaast bieden wij je als bestuur:
    • Een boeiende job met een goede work-life balance
    • Flexibel uurrooster
    • 35 verlofdagen en 14 feestdagen
    • Gratis hospitalisatieverzekering
    • Opbouw 2e pensioenpijler
    • Fietsvergoeding woon-werk-woon 0,23€/km
    • Maaltijdcheques van 6€ per 7,6 uur prestatie
    • Terugbetaling openbaar vervoer
    • Fruit op het werk
    • Coöperatieve kinderopvang tijdens schoolvakanties

    Interesse? 
    Wil je werken in een enthousiast team en voor een dynamisch, ecologisch en vernieuwend bestuur met respect voor de work-life balans? Ben je gepassioneerd door alles wat met gebouwen te maken heeft en werk je graag projectmatig?

    Bezorg ons je kandidatuur online uiterlijk op 23 april 2019. Bezorg ons, naast je cv, kopie van je diploma en een uittreksel uit het strafregister, een motivatiebrief waarin je duidelijk aantoont waarom je voor een functie als deskundige patrimonium kiest. Tijdens een eerste cv-screening zal hiermee rekening gehouden worden.

    Klik op de button solliciteren.

    Verloop van de selectieprocedure

    De verkennende gesprekken worden ingepland op 29 april 2019. Het schriftelijke en mondeling gedeelte van de procedure zal doorgaan op 6 mei 2019.
    Meer info
    De volledige functiebeschrijving kan je bekomen via sollicitatie@brasschaat.be. Voor bijkomende vragen en inlichtingen over de functie kan je contact opnemen met Luc De Boeck, afdelingshoofd projectmanager (tel. 03/650 06 54).

    Antwerpen & Haven

    Anderen bekeken ook

    De job werd bewaard

    Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

    Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

    Solliciteer nu Solliciteer nu

    Nog 1 dag om te solliciteren

    Kenmerken

    Vereisten

    • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
    • Beperkte ervaring (< 2 jaar)

    Aanbod

    • Onbepaalde duur
    • Voltijds

    Solliciteer voor

    Ontvang nieuwe jobs via e-mail

    Ontvang nieuwe 'Overheid' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

    We sturen je geen reclame.