Terug naar zoekresultaten
Accent

Depot Manager

Via Accent

Staat 19 dagen op Jobat.be

Onze klant is een totaalleverancier in de B2B markt voor kantoor oplossingen.

Depot Manager

Functieomschrijving

  • Op de meest efficiënte manier de dagelijkse leveringen plannen in combinatie met het optimaal inzetten van de beschikbare werkkrachten
  • Het leveren van de hoogst mogelijke servicestandaarden verzekeren alsook het zo snel mogelijk en naar absolute voldoening oplossen van problemen (vb klachten)
  • Het streven naar het overtreffen van de overeengekomen KPI?s (vb productiviteit overtime NDR kostenbeheersing)
  • Het volledig in regel zijn van alle operationele processen en procedures met de geldende wetgeving en standaarden verzekeren (vb veiligheid & gezondheid verkeerswetgeving training beheersing van uren en absenteïsme discipline en conformiteit)
  • Het aanmoedigen van de gewenste cultuur gericht op het voortdurend verbeteren en klantgerichtheid
  • Het primaire aanspreekpunt zijn voor zowel interne als externe belanghebbenden zodat communicatie tussen deze volgens de beste normen kan verlopen (vb dagelijkse rapporten)
  • Het bieden van ondersteuning en training met als doel het team succesvol te maken (vb accodays dag van de chauffeur team meetings analyse van vragen van klanten track & trace opvolgen)
  • Het houden van prestatie ?en ontwikkelings-beoordelingen en het houden van regelmatige formele OTO/meetings/evaluaties van chauffeurs en onderaannemers
  • Deelnemen aan en leiden van locale tenders (onderaannemers) implementaties en ontwikkelingen
  • Het beheren van het materiaal op een professionele manier (vb onderhoud poetsen herstellingen van uitrustingen)
  • Samenwerken met andere departementen (vb verkoop klantendienst centraal magazijn) in het verwezenlijken van de algemene bedrijfsdoelstellingen
  • Het controleren en valideren van lokale facturen
  • Deelnemen aan projecten
  • Alle andere taken/verantwoordelijkheden die binnen de competenties van de persoon in kwestie vallen

Profiel

  • Talenkennis: Nederlands of Frans (beide is een pluspunt)
  • Zeer goede communicatieve vaardigheden People Management ervaring is een vereiste
  • Kostenbewust zijn met een sterke probleemoplossende ingesteldheid
  • Ervaring in routeplanning en het toekennen van inzetbare werkkrachten gelinkt aan distributie
  • Goede praktische kennis van MS Word Excel Power Point en Outlook
  • Flexibel in uurrooster
  • Geldig rijbewijs (B of C)

Aanbod

Wil je een unieke kans grijpen om te werken voor een bedrijf met veel opleidings- en doorgroeimogelijkheden waar hard werk en plezier hand in hand gaan?

Wij bieden jou een marktconform salaris aan met tal van andere voordelen zoals:
?Een dynamische en jonge werkomgeving;
?Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques pensioen- en hospitalisatieverzekering en aanvullende vakantiedagen;
?Een gloednieuw en zeer aangenaam modern kantoor
?Indien je met het openbaar vervoer komt werken betalen wij jouw abonnement trouwens volledig terug.
Oost-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 9 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie' jobs in Oost-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.