Terug naar zoekresultaten Vorige

10 van 14

Volgende
VIO HR Zaventem HR

DEELTIJDSE HR OFFICER / PAYROLL OFFICER (NL/FR) (m/v)

Via VIO HR Zaventem HR

Staat 7 dagen op Jobat.be

-

DEELTIJDSE HR OFFICER / PAYROLL OFFICER (NL/FR) (m/v)

Functieomschrijving

Voor een succesvol bedrijf, actief in de modesector en met een hoofdkantoor gelegen in Grimbergen, ben ik op dringend op zoek naar een deeltijdse HR Officer / Payroll Officer.

Als deeltijdse HR Officer/Payroll Officer zal je een zeer gevarieerd takenpakket voor je rekening nemen en zal je o.a. verantwoordelijk worden voor de volledige personeelsadministratie.

Meer specifiek liggen volgende taken op je te wachten:
• Verwerken van de payroll van ongeveer 35 verkoopsters (in samenwerking met sociaal secretariaat Securex).
• Voorbereiden van de selectie en rekrutering voor verkooppersoneel (bijv. posten van de vacature, eerste screening van de CV, ...).
• Opmaken van contracten en andere sociale documenten.
• Opstellen van de planningen van het verkooppersoneel, alsook anticiperen op eventuele afwezigheden door verlof of ziekte.
• Fungeren als aanspreekpunt voor de medewerkers aangaande vragen omtrent lonen, vakantie, ... of sociale wetgeving in het algemeen.
• Bijkomend zal je ook een opleiding krijgen om te fungeren als preventieadviseur op termijn.
• ...


Tweetalig? Ervaring in Payroll/HR? Op zoek naar een leuke en gevarieerde functie in HR? Aarzel dan niet, want dan is deze vacature misschien wel een mooie opportuniteit! Solliciteer snel door je CV op te sturen naar Zaventem@vio-hr.be! Je kandidatuur wordt snel, discreet en professioneel behandeld.

Profiel

- Je hebt een eerste ervaring als HR Officer, Payroll Consulent, ...
- Je hebt kennis van sociale wetgeving en payroll.
- Je hebt sterke administratieve en organisatorische vaardigheden. Je werkt gestructureerd en zeer nauwkeurig.
- Je bent communicatief sterk. Je hebt een zeer goede kennis van zowel het Nederlands als het Frans.
- Je kan vlot met de computer werken. MS Office (Word, Excel en PowerPoint) heb je goed onder de knie.
- Je maakt graag deel uit van een team, maar je kan tevens zelfstandig werken en je plan trekken indien nodig.
- Je bent een oplossingsgerichte teamspeler met een passie voor HR en administratie!

Aanbod

- Tewerkstelling in een succesvolle organisatie actief in de modesector. Je zal werken voor een internationaal kledingmerk dat tevens verschillende vestigingen heeft in bepaalde winkels in België.
- Gevarieerde functie in HR/Administratie met veel verantwoordelijkheid en sociaal contact.
- Deeltijdse functie van +/- 20u/week, te verdelen over liefst 5 (eventueel 4) dagen.
- Interne opleiding.
- Aantrekkelijk verloning, aangevuld met extralegale voordelen.
- Flexibele werkgever die zeker nog rond de tafel wil gaan zitten. Leuke collega's en een aangename werksfeer!

- Locatie tewerkstelling: Grimbergen/Strombeek-Bever
Vilvoorde - Zaventem

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 21 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: HR assistant / HR officer
  • Sector: Industrie en Machinebouw
  • Strombeek-Bever (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Deeltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'HR assistant / HR officer' jobs in Vilvoorde - Zaventem meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.