Terug naar zoekresultaten Vorige

2 van 3

Volgende

Customer Service Supervisor te Gent

349808398

Via AGO Jobs & HR | Wondelgem | Interim, Voltijds

Nog 6 dagen om te solliciteren

Je zoekt een toffe job? Tijdelijk of (optie) vast? Als arbeider of bediende? Kom dan zeker langs in een van onze 80 kantoren of surf naar www.ago.jobs. Wij hebben meer dan 3500 openstaande vacatures voor jou en helpen jou graag een job te vinden die bij jou past. Choose life, choose work, choose AGO!

Customer Service Supervisor te Gent

Functieomschrijving

Voor één van onze klanten, een internationaal gerichte logistieke firma, gaan we op zoek naar een Customer Service Supervisor. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de communicatie met de klanten. Je coördineert het werk en de taken binnen het team van customer service medewerkers en biedt hen de nodige ondersteuning bij operationele issues. Concreet houdt dit in: - Je bent verantwoordelijk voor de goede samenwerking onder jouw teamleden en de optimale werking van elk van jouw teamleden. Je prioriteert & verdeelt de operationele taken onder je team medewerkers zodat deze correct en efficiënt uitgevoerd worden. Daarbij verifieer je regelmatig de correcte uitvoering van de werkinstructies en kan corrigerend optreden. - Je bent het eerste aanspreekpunt voor de Warehouse Supervisor in geval van afwijkingen t.o.v. specifieke klant afspraken en zorgt voor de bijsturing binnen jouw team - Je verzorgt het onthaal van de nieuwe medewerker binnen het team, organiseert on-the-job opleidingen. Je doet doet ook jaarlijkse evaluatiegesprekken en tussentijdse motivatie gesprekken na overleg met de Account Manager - Je ondersteunt de medewerkers bij complexe dossiers of problemen. Je bent verantwoordelijk voor het up to date houden en communiceren van de procedures, werkinstructies en workflow waarvan je proces eigenaar bent, de ISO normen indachtig - Je overlegt met de Account Manager over onduidelijkheden en onregelmatigheden en zorgt voor de nodige registraties. - Je assisteert je collega?s bij het correct registreren van klantklachten en KPI?s. Je kijkt kritisch naar de afgewerkte klacht en legt dit voor aan de Account Manager vooraleer het periodieke rapport door te sturen naar de klant. - Je geeft operationele verbetermogelijkheden door aan de CSM die de basis kunnen vormen voor een continous improvement plan. Tot slot kan je ingeschakeld worden bij verschillende projecten (verbetertrajecten, opstart nieuwe klanten, IT testen, ?)

Profiel

Je behaalde een Bachelor diploma of bent gelijkwaardig door ervaring
Je hebt ervaring met het aansturen van een team
Ervaring in een logistieke omgeving vormt een meerwaarde
Je spreekt en schrijft vloeiend Engels en bij voorkeur ook Frans
Je hebt talent voor plannen en organiseren
Je beschikt over uitstekende people management kwaliteiten

Aanbod

Een boeiende job met ruime verantwoordelijkheden
Een vlakke organisatiestructuur die ruimte biedt voor persoonlijk en teamgericht initiatief enerzijds en open communicatie anderzijds
Een competitief loon aangevuld met extra legale voordelen

Interesse?

Heb je interesse? Kom dan langs in ons kantoor of mail ons jouw motivatiebrief en cv.

AGO Jobs & HR Gent Office
Liefkensstraat 35
9032 Gent Office
Tel.: 09 223 52 50
Email: gent.office@ago.jobs
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 6 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.