Terug naar zoekresultaten Vorige

2 van 64

Volgende
Tessenderlo Group

Customer Service Representative

Tessenderlo Group | Elsene | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 3 dagen op Jobat.be

Tessenderlo Group verbindt zijn mensen met alle elementen die zorgen voor een boeiend carrièrepad. Want als Tessenderlo-collega word je gestimuleerd om te leren en groeien in een internationale werkomgeving met een stevige lokale verankering. Of je nu werkt in ons Belgische hoofdkwartier of in een van onze wereldwijde vestigingen: iedere dag kom je inspirerende kansen tegen, zodat je je talenten ten volle ontplooit binnen een open en innovatieve bedrijfscultuur. Zo zorgt Tessenderlo Group voor chemie in je loopbaan. Wij hebben momenteel de volgende openstaande betrekkingen:

Customer Service Representative

Functieomschrijving

  • Je bent verantwoordelijk voor een groep klanten waar de beleving van de klant centraal staat: vanaf orderregistratie tot en met het versturen van de facturen & gerelateerde export documenten.
  • Je bent de dagelijkse contactpersoon voor de klanten met betrekking tot het opvolgen van de orders en het beantwoorden van vragen omtrent leveringen, facturatie, transport en andere.
  • Je dient ervoor te zorgen dat gevraagde leveringen op tijd bij de klant aankomen, rekening houdend met product- en transportbeschikbaarheid.
  • Je verricht een aantal andere administratieve taken zoals o.a. versturen van de orderbevestiging naar klanten, transportafroep, opstellen van credit- en debetnota’s, het registreren van klanten- en transportklachten.
  • Je rapporteert aan de Customer Service Manager.

Profiel

  • Je bent minimaal in het bezit van een bachelor diploma en hebt minimum 5 jaar relevante werkervaring binnen een customer service omgeving.
  • Affiniteit met export documenten, LC’s en douane is een plus
  • Naast Nederlands , spreek je vloeiend Frans en Engels.
  • Je beschikt over de courante PC software kennis en hebt ervaring met het werken in SAP.
  • Je hebt commerciële feeling, je denkt en handelt zeer klantgericht.
  • Je bent stressbestendig en leergierig, je kan je manier van werken snel aanpassen in een veranderlijke business context.
  • Je ben in staat om op een gestructureerde wijze te werken, informatie te analyseren, oplossingen te vinden, autonoom te werken en actie te nemen.
  • Je hebt een positieve attitude en de juiste motivatie om resultaten te bekomen.
  • Je hebt de juiste communicatie skills en bent een echte teamplayer.

Interesse?

Stuur je CV  naar jobstch@tessenderlo.com
 
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 36 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.