Terug naar zoekresultaten
Vynova Belgium NV

Customer Service Representative

Vynova Belgium NV | Tessenderlo | Bepaalde duur, Voltijds

Vynova is een toonaangevende Europese producent van chlooralkali-producten en PVC. Met vijf productievestigingen en 1.200 toegewijde medewerkers, halen we een jaaromzet van bijna 1 miljard euro. Hoewel we een jong bedrijf zijn, kunnen we voortbouwen op tientallen jaren ervaring als onderdeel van grote international chemiegroepen. Bij Vynova streven we naar een respectvolle, aangename werkomgeving en staan we voor een cultuur van continue verbetering en persoonlijke ontwikkeling.

Customer Service Representative

Functieomschrijving

Customer Service Representative


Functie:
  • Je bent verantwoordelijk voor een groep klanten vanaf order ingave tot en met het versturen van de facturen.
  • Je bent de dagelijkse contactpersoon voor de klanten met betrekking tot het opvolgen van de orders en het beantwoorden van vragen omtrent leveringen, facturatie, transport en andere.
  • Je dient ervoor te zorgen dat gevraagde leveringen op tijd bij de klant aankomen rekening houdend met product- en transportbeschikbaarheid.
  • Je bent in staat om onvoorziene problemen aan te pakken en op te lossen.
  • Je rapporteert aan de Team Leader van de respectievelijke Customer Service afdeling.
  • Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van klantenorders door gebruik te maken van de beschreven OTC processen.
  • Single Point of Contact voor de klanten wat betreft ordercreatie en -opvolging, beantwoorden van vragen omtrent leveringen, facturatie en transport.
  • Verrichten van een aantal andere administratieve taken zoals o.a. versturen van de orderbevestiging naar klanten, transportafroep, opstellen van krediet- en debetnota’s.
  • Aanpakken en oplossen van klant gerelateerde problemen, indien nodig in samenwerking met de respectievelijke Team Leader en Account Manager.
  • Registreren van klanten- en transportklachten.

Profiel

  • Je bent minimaal in het bezit van een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Naast Nederlands spreek je vloeiend volgende talen: Engels en Frans. Kennis van Duits is een plus.
  • Je hebt commerciële feeling, je denkt en handelt zeer klantgericht en je hebt minstens 3 jaar relevante ervaring in een klantendienst omgeving.
  • Je bent in staat om informatie te analyseren, om oplossingsgericht te werken alsook om zelfstandig de nodige stappen te ondernemen.
  • Je hebt een positieve instelling met de juiste motivatie om vooropgestelde doelstellingen te verwezenlijken.
  • Naast goede communicatieve vaardigheden kan je gestructureerd werken en ben je een echte teamplayer.
  • Je beschikt over de courante PC software kennis. SAP kennis vormt een pluspunt.

Aanbod

  • Een dynamische werkomgeving met veel ruimte voor eigen initiatief.
  • Uitgebreide begeleiding op de werkvloer en verschillende mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen.

Contact:
Heb je interesse in deze functie? Aarzel dan niet en stel je kandidaat via
https://www.vynova-group.com/vynova-job-posting

Heb je nog vragen? Dan kan je terecht bij Kim Vander Stuyft op het nummer +32 (0)13 610 286. 
 
Deze job wordt niet langer aangeboden.

Andere jobs bij Adver-Online

Alle jobs Customer service

Populaire jobs in Customer service:

Interessante jobs elke week in je mailbox? Vervolledig je cv op Mijn Jobat en schrijf je in voor Jobat Express.

Heusden-Zolder

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Bepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Heusden-Zolder meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.