Terug naar zoekresultaten Vorige

5 van 65

Volgende
Hilti

Customer Service Representative

Bij Hilti

Staat 6 dagen op Jobat.be

Als je de sector niet kent, heb je misschien nog nooit van ons gehoord. Hilti is toeleverancier van technologisch toonaangevende producten, software en diensten voor de bouwsector. Wij hebben een roemrijk verleden: in de meer dan 75 jaar van ons bestaan hebben we naam gemaakt als pionier met een uitzonderlijke service. Bij Hilti werken meer dan 25.000 mensen in meer dan 120 landen. Het is een geweldige plek om te laten zien wat je in je mars hebt. Bij ons kun je bijleren, jezelf ontwikkelen en werk maken van je carrière.

Customer Service Representative

Functieomschrijving

Voor ons Belux salesteam in Anderlecht zijn we op zoek naar een klantendienstmedewerker. Maar dit is geen gewoon salesteam. Onze mensen hebben de meest uiteenlopende achtergronden. Wat ze gemeen hebben, is hun enorme inzet, consistente resultaten en de uitzonderlijke service die ze aan de klant geven.
Als Customer Service Representative ben je het aanspreekpunt van onze gerenommeerde merknaam. Wij bieden onze klanten topproducten met de service die daarbij hoort. Wanneer een klant belt voor advies, geef jij antwoord op zijn vragen. Jij geeft de relatie met elke klant een persoonlijke touch. Je laat ook geen kans onbenut om commerciële opportuniteiten door te verwijzen naar commerciële medewerkers op de baan en doet actief aan upselling. Verder doe je de nodige opvolging van de klantencontacten in SAP.
 
Als lid van ons high-performing salesteam is het jouw taak om de relatie met onze klanten te verstevigen, zodat deze klanten trouwe zakenpartners worden. Dit betekent dat je je kennis van onze producten gebruikt om oplossingen te vinden voor hun specifieke eisen en wensen, en daarbij ons innovatieve gereedschap verkoopt samen met aanvullende software en diensten (cross selling). Jouw interactie met onze klanten is cruciaal voor het succes van ons bedrijf en jouw verdere carrière.

Profiel

  • Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden
  • Een digitale mindset
  • Oog voor klanttevredenheid en een resultaatgericht instinct
  • Minstens een bachelor diploma of hoger
  • Je bent een multitasker en stelt je flexibel op
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Frans en het Nederlands

Aanbod

We geven je alle opleidingen die je nodig hebt om uit te blinken in jouw functie. Je werkt in een team met een positieve ingesteldheid en krijgt maximale ondersteuning. Je wordt continu gecoacht door je teambegeleider.
Bij ons vind je een goede mix van mensen met een verschillende achtergrond. Enkele van onze beste klantendienstmedewerkers hadden geen enkele ervaring voor ze bij ons kwamen. Laat je dus niet afschrikken als je nog geen ervaring hebt in de verkoop of in de bouw. Succes is het resultaat van teamwork en vaardigheden, ongeacht je achtergrond.
  
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 33 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Customer service
  • Sector: Bouw, Bouwmaterialen en Immobiliën
  • Anderlecht (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Frans, Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.