Terug naar zoekresultaten
Unique Office

Customer Service Representative Retention (m/v) te Gent

Unique Office | Oost-Vlaanderen | Voltijds

Als werknemer bij Orange maak je deel uit van een dynamisch en innoverend bedrijf dat voortdurend evolueert. Werken bij Orange staat gelijk met ontwikkeling, mobiliteit en opportuniteiten. Je werkomgeving evolueert naar gelang je verantwoordelijkheden veranderen. Onze manier van werken is duidelijk: bij Orange is de informatie toegankelijk en al onze medewerkers zijn open en beschikbaar! In het kort: Orange is … Een bedrijf dat mee is met de laatste technologische ontwikkelingen Een toegankelijke en open werkomgeving De kans te groeien binnen een sterk team en op menselijke schaal Extra voordelen als werknemer bij Orange (bedrijfsgsm met gratis abonnement en korting op beltarieven voor familie, korting voor bepaalde evenementen en aankopen,…)


Customer Service Representative Retention (m/v) te Gent

Functieomschrijving

Als Customer Service Representative Retention behandel je retention issues van residentiële klanten met de bedoeling eventuele problemen op te lossen teneinde de klanten tevreden te stellen en te houden. Je detecteert mogelijke commerciële risico’s en contacteert potentiële commerciële churners (pro- en reactief) via telefoon of mail om op die manier de case verder te analyseren. Om de case op te lossen, stel je commerciële oplossingen voor en binnen voorafbepaalde richtlijnen hanteer je een commerciële aanpak (up- en cross selling). Je staat in voor de eventuele noodzakelijke veranderingen in contracten van de klanten om zo de klantenadministratie te vergemakkelijken.

Profiel

• je hebt call center ervaring met bij voorkeur kennis van retentie.



• je bent commercieel ingesteld en een problem solver.



• je bent een team player en open van geest.



• diplomatisch zijn en het beschikken over sterke luistervaardigheid zijn belangrijk in deze functie.



• je bent een sterke communicator - tweetalig Nederlands/Frans met een goede kennis van het Engels.


Aanbod

• Een dynamische werkomgeving die je diverse opportuniteiten geeft voor persoonlijke ontwikkeling.



• Een aantrekkelijk compensatie- en voordelenpakket: een competitief loon, een performance bonus, maaltijdcheques, 32 vakantiedagen per jaar, pensioensparen, levens- en ongevallenverzekering, hospitalisatieverzekering,...



• We geloven dat simpele dingen het verschil kunnen maken! Als Mobistar-teammember zal je ook kunnen genieten van talrijke extralegale voordelen: gebruik van een gsm, verlaagde beltarieven, kortingen op adsl-abonnementen, fitnessabonnementen, openbaar vervoerabonnementen, kinderopvang,...


Deze job wordt niet langer aangeboden.

Andere jobs bij Unique NARD

Alle jobs Customer service

Populaire jobs in Customer service:

Interessante jobs elke week in je mailbox? Vervolledig je cv op Mijn Jobat en schrijf je in voor Jobat Express.

Oost-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Oost-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.