Terug naar zoekresultaten Vorige

8 van 59

Volgende
Derby Ladbrokes (Ladbrokes Belgium)

Customer Service Operator (M/V)

Bij Derby Ladbrokes (Ladbrokes Belgium)

Staat 14 dagen op Jobat.be

Onze onderneming maakt deel uit van de Ladbrokes Coral Plc groep, als bookmaker marktleider inzake sportweddenschappen, genoteerd op de Londense beurs en baat in België, sedert meer dan 30 jaar, een netwerk van bijna 300 agentschappen en een omvangrijk netwerk van krantenwinkels uit onder het « Ladbrokes » handelsmerk.

In het kader van de uitbreiding van onze activiteiten, werft de afdeling Informatica aan:

Customer Service Operator (M/V)

Functieomschrijving

Per e-mail of via telefoon communiceren met klanten als antwoord op hun vragen, problemen en verzoeken over de producten en diensten.

Rechtstreek handelen met klanten per telefoon of via e-mail;

  • Gericht antwoorden op verzoeken van klanten;
  • Klachten van klanten behandelen en oplossen;
  • Klantenonderzoek verrichten;
  • Klanten helpen om een nieuwe klantenrekening aan te maken;
  • Doorstroming van werk organiseren om de deadline van de klant te behalen;
  • Verzoeken en onopgeloste problemen doorgeven aan de betrokken diensten;
  • Beheren van klantenrekeningen;
  • Gegevens bijhouden over gesprekken en handelingen met klanten;
  • Details bijhouden over vragen, opmerkingen en handelingen van de klanten;
  • Details bijhouden over handelingen;
  • Voorbereiden en verdelen van activiteitenrapporten over klanten;
  • Klantenbestanden beheren;
  • Administratie beheren;
  • Communicatie en coördinatie met interne departementen;
  • Opvolging van tussenkomsten met klanten;
  • Feedback voorzien over de efficiëntie van de klantendienstprocedures.

Profiel

  • Basiskennis van principes en praktijken inzake klantendienst;
  • Kennis van relevante computertoepassingen;
  • Mogelijkheid om te typen;
  • Kennis van administratieve procedures;
  • Mondelinge en geschreven kennis van Frans en Nederlands (basiskennis van Engels is een voordeel);
  • Sociale vaardigheden;
  • Communicatievaardigheden : mondeling en schriftelijk;
  • Luistervaardig;
  • Probleemanalyse en probleemoplossing;
  • Flexibel / Stressbestendig;
  • Kennis van en een interesse in sport en bookmaking.

Aanbod

  • Contract van onbepaalde duur;
  • Avondshifts met extra vergoedingen, weekendshifts en shifts op officiële feestdagen;
  • Variabele uren;
  • Verschillende extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, internet);
  • Werken in een aangename omgeving in een nieuwe afdeling van een multinationaal bedrijf;
  • Talrijke doorgroeimogelijkheden.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 46 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Frans, Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.