Terug naar zoekresultaten
Jobmatch

Customer Service Officer - Ondersteuning Softwaretool

Via Jobmatch

Staat 18 dagen op Jobat.be

Jobmatch. In onze naam zit precies vervat wat wij doen.
Elke dag opnieuw zetten onze Consultants samen hun schouders onder het vinden van de perfecte match tussen kandidaten en bedrijven. En die match vinden, dat vraagt vakmanschap.
Onze individuele aanpak, gedrevenheid en oog voor kwaliteit resulteert in een stevige professionele relatie op lange termijn met zowel onze klanten als onze uitzendkrachten.

Customer Service Officer - Ondersteuning Softwaretool

Functieomschrijving

Voor onze opdrachtgever in Brussel/Tienen zijn wij op zoek naar een Projectmedewerker.

Je werkt op de Customer Service ter ondersteuning van een nieuwe softwareapplicatie voor boekhoudkantoren en verzekeringsmakelaars.
Je werkt voor een hooggespecialiseerde en prestigieuze financiële instelling, waar excellentie hoog in het vaandel wordt gedragen en die een exclusief cliënteel bedient.
Het is daarom erg belangrijk dat je bij elk contact de waarden van je werkgever uitdraagt. 

Je krijgt een intensieve opleiding in ICT, waarin je leert werken met de nieuwe applicatie en veelvoorkomende problemen kan oplossen - Je staat nadien dagelijks in contact met de klant via telefoon en e-mail en je helpt hen bij het gebruik van het nieuwe platform: o Je lost inlogproblemen op o Je gaat na of de browser up to date is, of de weergave juist staat o Je legt de functionaltiteiten uit en geeft raad en advies - Lijkt het probleem technisch van aard? Dan geef je het door aan het IT support team.
Je hoeft dus helemaal geen IT-wonder te zijn.

Je koppelt alle nodige info op een correcte manier terug naar de makelaar - Je zorgt dat de gegevens van de makelaars up-to-date blijven en verdiept je in nieuwe procedures - Uiteindelijk bouw je zo een aangename en stabiele langetermijnrelatie op met de verzekeringsmakelaars.

Profiel

- Je spreekt en schrijft op een professioneel niveau Nederlands en Frans

 

- Je hebt ervaring binnen een klantgerichte omgeving

- Je bent heel leergierig en werkt je graag in in de appliciatie en de aanpassingen

- Je ziet je job als die van een goede gastvrouw of -heer: je bent immers uitermate klantgericht, behulpzaam, vriendelijk, communicatief sterk en streeft naar kwaliteit

- Ben je analytisch ingesteld en blijf je ook tijdens drukkere momenten overeind? Top!

- Verzekeringsmakelaars spreken min of meer hun eigen taaltje, maar dat is voor jou geen probleem: je past je zeer makkelijk aan aan je gesprekspartner

Aanbod

- Een voltijdse functie met een vast contract van onbepaalde duur

 

- Een bedrijf waar je kan rekenen op een doorgedreven opleiding en ook doorgroeimogelijkheden op lange termijn

- Een mooi loon, aangevuld met interessante extra's zoals een bedrijfswagen, maaltijdcheques, een verzekeringspakket

- Je werkt op het hoofdkantoor in Watermaal-Bosvoorde, maar je bent bereid je regelmatig ook naar het kantoor in Tienen te verplaatsen

- Je komt terecht in een open bedrijfscultuur waarin dialoog en persoonlijke aanpak centraal staan

- Op zeer regelmatige basis organiseren we technische workshops en opleidingen en bieden we je de kans om certificaten te behalen.

Tienen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 10 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Tienen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.