ASAP inhouse Bakker logistiek
TDL Group is een dynamisch logistiek bedrijf met 800 goedopgeleide medewerkers verspreid over 5 vestigingen (Houthalen, Lummen, 2 in Willebroek & Doornik).
Met een vloot van 350 trekkers en 500 opleggers en meer dan 35 000 m² warehouse wordt er elke dag gestreefd naar maximale klantentevredenheid. Logistieke oplossingen op maat en flexibilteit dankzij schaalgrootte zijn daarbij belangrijke troeven van TDL Group.
Kijk hieronder een filmpje met meer uitleg over ons bedrijf -https://www.youtube.com/watch?v=zfkNJduFzcY
Customer Service Medewerk(st)er - Logistiek
Functieomschrijving
- Sleutelrol binnen organisatie waarbij jij de schakel vormt tussen de klant en de interne organisatie
- Direct aanspreekpunt voor onze klanten en je bent verantwoordelijk voor de behandeling van vragen, afwijkingen, klantenissues, klantenklachten & retours
- Systematische rapportering van structurele problemen van je klant naar je leidinggevende.
- Back-up voor de sales afdeling
Profiel
- Bachelor niveau opleiding (Marketing/Communicatie/talen) of gelijkwaardig door ervaring
- Je bent flexibel en bereidt in vreemde uren te werken (6u-14u of 11u-19u)
- communcatief sterk
- je denkt mee met de klant
- snel nieuwe info opnemen
- Zeer goede kennis NL/FR + goed ENG, elke taal die hier nog bijkomt is een pluspunt
- Software:
- Microsoft office, ERP (bij voorkeur Navision) is een pluspunt
Aanbod
TDL Group biedt jou een verantwoordelijke, uitdagende functie en de kans om je verder te ontplooien in een dynamisch en sterk groeiend bedrijf.
Loon is bespreekbaar aan de hand van je ervaring maar je krijgt sowieso maaltijdcheques + een ploegenpremie indien gewerkt in een ploeg.