Terug naar zoekresultaten
Verzekeringsmaatschappij

Customer service medewerker

* Ondersteuning van de klanten
* Telefonisch, per mail en administratief
* Doordat u het eerste aanspreekpunt van de klanten vormt, ben u een cruciale schakel in klanttevredenheid en vertegenwoordiging van het bedrijf

Via Verzekeringsmaatschappij

Staat 10 dagen op Jobat.be

  • Onze klant is op Europees vlak een van de grootste spelers op gebied van levensverzekeringen.

Customer service medewerker

Functieomschrijving

  • Het eerste aanspreekpunt van de klanten indien ze vragen hebben over de producten, facturen, premies, ...
  • Klanten telefonisch, administratief en per mail bijstaan.
  • Een cruciale schakel in klanttevredenheid en vertegenwoordiging van het bedrijf.
  • Efficiënt problemen en vragen van de klant verwerken en oplossen

Profiel

  • Goede communicatievaardigheden in het Nederlands en het Frans
  • Eerste ervaring binnen een contact center/ verzekeringen is een plus
  • Hulpvaardig
  • Luisterend oor
  • Vriendelijk
  • Dynamisch
  • Probleemoplossend
  • Stressbestendig
  • Zowel autonoom als in team kunnen opereren

Aanbod

  • Aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen en bonussen
  • Tof team met een geweldige teamspirit
  • Moderne, sociale en gemakkelijk bereikbare werkomgeving
  • Talloze opleidingsmogelijkheden

Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 50 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Nederlands

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.