Terug naar zoekresultaten
Rexnord

Customer Service Medewerker

Via Rexnord

Rexnord is een industrieel bedrijf bestaande uit twee platforms: Process Motion Control (PMC) en Water Management met een totale omzet van 2 miljard dollar. Binnen het PMC platform ontwerpen, vervaardigen en verkopen wij technisch hoogwaardige, mechanische componenten zoals
koppelingen, lagers, modulaire transportbanden en industriële kettingen. Het PMC segment bedient een brede waaier aan wereldwijde industriële markten (o.a. mijnbouw, energie, cement, automobiel, voeding & drank en petro-chemie).
Binnen het platform PMC is Rexnord NV te Mechelen voornamelijk verantwoordelijk voor de distributie en verkoopondersteuning van de productgroep koppelingen in EMEA. Hieronder vallen o.a. de door de industrie gerespecteerde merken Omega®, Viva®, Thomas®, Euroflex®, Falk®, Addax® enz.
 
Ben jij klantgericht en voel je je thuis in een internationale omgeving? Spreek je meerdere talen en heb je uitstekende communicatieve vaardigheden? Solliciteer dan op de functie van Customer Service Medewerker bij onze Rexnord- vestiging in Mechelen, België.

Customer Service Medewerker

Functieomschrijving

Een Customer Service Medewerker is verantwoordelijk voor:
  • De link tussen de klant, application engineering en logistiek
  • Behandelen van offerteaanvragen, klachten en vragen via telefoon en e-mail
  • Verwerken en opvolgen van bestellingen en ervoor zorgen dat deze correct en tijdig geleverd worden
  • Interne coördinatie en samenwerking met productie-units binnen de Rexnord groep 
  • Beheren van klantgegevens voor een welbepaalde klantengroep

Profiel

Wij vragen een fulltime Customer Service Medewerker met:
  • Bachelor diploma of vergelijkbaar, gebaseerd op ervaring
  • 5+ jaar ervaring in een gelijkwaardige Customer Service functie
  • Kennis van drie Europese talen waaronder Engels en Duits
  • Voldoende kennis van Microsoft Office en ERP software; SAP and Salesforce zijn een pré
  • Servicegerichte mindset en comfortabel in een internationale werkomgeving
  • Interesse in mechanische producten en toepassingen
  • Uitstekende communicatieve en probleemoplossende vaardigheden met een hands-on mentaliteit
  • Nauwkeurige, gestructureerde werkhouding waarbij je duidelijk overzicht houdt

Aanbod

Wij bieden:
  • Interessante en uitdagende job binnen een innovatief bedrijf in een internationale omgeving
  • Marktconform salaris met extralegale voordelen (maaltijdcheques, pensioensparen, groepsverzekering) en jaarlijkse bonus op basis van voorgestelde KPI’s
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Goede bereikbaarheid met het openbaar vervoer (nabij station Mechelen)
Deze job wordt niet langer aangeboden.
Mechelen - Lier

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Nederlands, Engels, Duits

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Mechelen - Lier meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.