Terug naar zoekresultaten Vorige

8 van 61

Volgende
Orthophysics

Customer Service Medewerker

Via Orthophysics

Staat 16 dagen op Jobat.be

Orthophysics (www.orthophysics.be) is een belangrijke speler in de productie en verkoop van kwalitatief hoogstaand orthopedische apparatuur, zoals orthesen, prothesen, bandages, schoenen, rolstoelen, etc.  Orthophysics ligt in Hooglede, en is een jong en snelgroeiend bedrijf met een 30tal medewerkers.  De productie gebeurt deels in België en deels in het zusterbedrijf in Roemenië. 
Orthophysics is zowel in Vlaanderen als in Wallonië actief en werkt nauw samen met heel wat ziekenhuizen en geneesheren-specialisten. Het bedrijf staat borg voor een professionele en patiëntvriendelijke benadering. 
Naast de rol van professionele zorgverstrekker, speelt Orthophysics, in samenspraak met artsen en paramedici een pioniersrol inzake de ontwikkeling en productie van eigen technische toepassingen.
Het bedrijf gaat momenteel een aantal veranderingen door, en om de groei mee verder te begeleiden en succes in de toekomst te blijven garanderen, is men op zoek naar een gedreven, klantgerichte en taalvaardige Customer Service Medewerker (m/v) met zin in een echte uitdaging.
 

Customer Service Medewerker

Functieomschrijving

Samen met je directe collega, die Hoofd van de commerciële binnendienst is, word jij het centrale aanspreekpunt binnen Orthophysics.  Je staat in contact met de ziekenhuizen, de geneesheer-specialisten, de patiënten en de orthopedisch techniekers van Orthophysics.
Je wordt een belangrijke schakel in het zorgproces en waakt er over dat alle diensten van Orthophysics op een kwaliteitsvolle manier verstrekt worden.  Een boeiende en klantgerichte job waar communicatie, administratie en organisatie centraal staan.   
Concreet ziet jouw job er als volgt uit:
  • Je draagt zorg voor de kwaliteit op vlak van orderingave en verwerking via het ERP-systeem. Soms gaat het over orders die meteen geleverd kunnen worden (prefabmateriaal), waarbij jij de zaken snel kan afhandelen.  Bepaalde andere orders, zoals maatnames, gaan nog in productie, waarbij jij de zaken zo goed mogelijk inplant en opvolgt. 
  • Je bekijkt alle aanvragen van de klanten (patiënten, ziekenhuizen, specialisten, etc) en zorgverstrekkers, en plant de levering van de diensten zo goed en efficiënt mogelijk in.  Het merendeel van de communicatie gebeurt per telefoon. 
  • Verder onderhoud je de contacten met alle nodige instanties, zoals onder meer mutualiteiten, ziekenhuizen, RIZIV, mensen uit de medische sector.  Vermits het gaat over een materie waar de wetgeving kan wijzigen, hou jij de vinger aan de pols rond nieuwigheden binnen de ziektewetgeving.
  • Je volgt alle dossiers administratief op na de levering van de apparatuur.  Verder beantwoord je alle mogelijke vragen van klanten en leveranciers, gaande van info over de producten en diensten tot leveringsdata. 
  • Je zorgt er ook voor dat alle documenten en producten klaarstaan voor de orthopedisch techniekers. 
Kortom : een boeiende en afwisselende job met heel wat klantencontacten. Een job waar jouw servicegerichtheid, jouw commerciële drive en jouw administratieve vaardigheden hand in hand gaan!
 

Profiel

  • Voor deze functie zijn we op zoek naar iemand met een eerste ervaring binnen Customer Service, of iemand die zeer sterk is in planning en organisatie. 
  • Bij voorkeur ben je in het bezit van een Bachelor diploma.  Ervaring in de medische (orthopedische) sector of vertrouwd zijn met Riziv en terugbetalingssystematiek zijn een pluspunt maar zeker geen must. 
  • Vermits jij de spilfiguur bent tussen geneesheren-specialisten, ziekenhuizen, orthopedisch techniekers, patiënten, staat het buiten kijf dat jij erg (commercieel,)klant- en servicegericht bent. 
  • Je hebt een wakkere geest die prioriteiten kan bepalen.  Je gaat hierbij punctueel en planmatig aan de slag.  Hoewel je zelfstandig kan werken, ben je een echte teamplayer die de nodige flexibiliteit toont waar nodig. 
  • Aangezien heel wat klanten van Orthophysics in Wallonië gevestigd zijn, ben je goed tweetalig Nederlands-Frans, zowel mondeling als schriftelijk. 
  • Last but not least ben je een aangename collega op wie met kan rekenen.  Je ondersteunt je collega’s, en gaat voor het groepsresultaat. 
 
 

Aanbod

Een toffe commerciële uitdaging in een jong, dynamisch en modern bedrijf waar innovatie en kwaliteit belangrijk zijn.  Een job met veel autonomie en kansen om jezelf te ontwikkelen binnen een solide en internationaal groeiende onderneming.  Hierbij krijg je een grondige interne opleiding en inwerkperiode.  Een team van gedreven collega’s met een open mindset die collegialiteit en dynamiek hoog in het vaandel dragen. Een aantrekkelijk salaris in de lijn met jouw capaciteiten en met jouw ervaring.   
 
 
Roeselare - Tielt

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 23 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Customer service
  • Sector: Gezondheidszorg en Medisch toebehoren
  • Hooglede (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Roeselare - Tielt meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.