Terug naar zoekresultaten
ASAP Hasselt Office

Customer service medewerker te Halen

ASAP Hasselt Office | Halen | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 19 dagen op Jobat.be

ASAP is uitgegroeid tot een toonaangevende HR Group met 80 vestigingen in België.
Werving en selectie, loonadministratie, outplacement, sociaaljuridisch advies, dienstencheques, integratie van HR-software ... ASAP is al jarenlang zoveel meer dan alleen uitzendwerk.

ASAP  focust zich op talent, de uitbouw van langetermijnrelaties en de continue groei van hun HR-kennis. Met enthousiasme, natuurlijk. Of waar dacht u dat de slogan ‘Enjoy your Job’ vandaan kwam?

Customer service medewerker te Halen

Functieomschrijving

Als Customer Service Medewerk(st)er sta je voornamelijk in voor het opvolgen van Key Account klanten orders.
Je geeft bestellingen in en communiceert over prijzen, levertermijnen, productbeschikbaarheid en promo’s. Verder zorg je ook voor het up-to-date houden van het klantenbestand van de jou toegewezen klanten, woon je meetings bij, help je mee bij mailings, en ben je af en toe back-up van je collega’s. Verder is er een rechtstreekse link met de logistiek waarmee je dagelijks contact hebt. Het opvolgen van deze orders vraagt een gestructureerde werking waarbij details zeer belangrijk zijn. Je fungeert als link tussen customer service en logistiek en verdeelt je tijd waar je het meeste nodig bent. 
Takenpakket:
Klanten van A tot Z opvolgen eg. aanvragen behandelen, bestellingen verwerken, klachtenopvolging, marketing materiaal opsturen, leveringen opvolgen enz.
Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, schade, ..) 
Interne en externe klanten informeren (opvolging bestelling, technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers,..)
De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (fabricatie termijn, beschikbaarheid, kostprijs, ...) 
Je rapporteert aan de Customer Service Manager.
 

Profiel

Bachelor opleiding of gelijkgesteld door ervaring
Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en het Duits.
Kennis van andere talen is zeker een meerwaarde.
Je kan zelfstanding werken en hebt commerciële feeling. 
Je werkt nauwgezet en hebt een positieve ingesteldheid. 
Je kan goed in teamverband werken en gaat geen enkele uitdaging uit de weg.
De gebruikelijke Office toepassingen (Word, Excel), mail en internet schrikken je niet af.
Kennis van JD-Edwards of AS-400 is een plus.

Aanbod

Onze klant biedt een uitdagende functie in een internationale omgeving. 
Je kan rekenen op een aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen.
Voltijds contract en optie vast na interim.
Hasselt

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 9 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Duits

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Hasselt meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.