Terug naar zoekresultaten
Ergon Recruitment Kortrijk

Customer Service verantwoordelijke DACH landen regio Kortrijk

Via Ergon Recruitment Kortrijk | Oost-Vlaanderen | Voltijds

Voor één van onze klanten, een mooie speler binnen FMCG, zoeken we een Customer Service verantwoordelijke regio Kortrijk

Customer Service verantwoordelijke DACH landen regio Kortrijk

Functieomschrijving

Onze klant is op zoek naar een customer service medewerker die een tweeledige functie zal vervullen. Enerzijds stuur je een team aan van 4 personen. Hiervoor wordt onderstaande van je verwacht:
  • Je zorgt voor een correcte bezetting van de afdeling om een goede werking en opvolging te kunnen garanderen aan de klant.
  • Je begeleidt het team in de hoofd- & bijtaken en zorgt ervoor dat er intern een goede en correcte workbalance heerst.
  • Je detecteert opleidingsnoden binnen je team en neemt hiervoor de nodige stappen.
  • Je bent binnen je dienst het aanspreekpunt voor andere afdelingen (planning, transport, aankoop, …) om een goede orderflow te garanderen.
  • Alsook ben je het aanspreekpunt voor de externe salesdienst om op de hoogte te blijven van wat er leeft bij de klanten en de markt in zijn totaliteit.

    Anderzijds werk je ook nog mee op operationeel niveau en hiervoor zijn onderstaande je concrete verantwoordelijkheden:
  • Je staat in voor het verwerken van de inkomende orders en het behandelen van de leveringen die betrekking hebben op de aan u toegewezen regio (BeNeLux)
  • Je fungeert als aanspreekpunt voor de klanten binnen uw regio. Hierbij sta je ook in voor het behandelen van klachten betreffende de kwaliteit of de service.
  • Je zet een intern systeem op poten om alle nodige documenten correct en efficiënt bij te houden, dit in kader van eventuele audits.
  • Ten slotte sta je aan de wieg van verschillende customer service projecten.

    Sporadisch zal je de afdeling vertegenwoordigen op beurzen en/of salesmeetings. Je rapporteert in deze functie wekelijks aan de Customer Service Manager.

Profiel

  • Je behaalde minstens een Bachelordiploma en je hebt reeds eerste ervaring (2 à 5 jaar) in een gelijkaardige functie bij voorkeur in de FMCG-sector.
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Engels en Duits.
  • Je beschikt over een goede kennis van de courante IT-toepassingen. Kennis SAP is een pluspunt.
  • Je beschikt over sterke communicatieve skills. Je bent klant- en oplossingsgericht.
  • Je kan goed zelfstandig werken maar je ben tegelijkertijd ook een echte teamplayer.
  • Je hanteert een proactieve houding, je bent stressbestendig, durft snel knopen doorhakken en je laat je niet van de wijs brengen door onverwachte situaties.

Aanbod

Onze klant biedt een boeiende uitdaging in een internationaal groeiend bedrijf met een dynamische cultuur en collegiale sfeer. Hierbij hoort een aantrekkelijk loon inclusief extralegale voordelen.
Deze job wordt niet langer aangeboden.

Andere jobs bij Ergon Kortrijk

Alle jobs Customer service

Populaire jobs in Customer service:

Interessante jobs elke week in je mailbox? Vervolledig je cv op Mijn Jobat en schrijf je in voor Jobat Express.

Oost-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Oost-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.