Terug naar zoekresultaten
Accent

Customer Service Medewerker Back Office

Via Accent

Nog 2 dagen om te solliciteren

Onze klant is een toonaangevend producent van schuim. Ze bieden duurzame oplossingen aan voor uiteenlopende behoeften van hun klanten vooral op het gebied van geluidsisolatie en materiaalbescherming. Ze vervaardigen op maat gemaakte half-fabriekaten in flexibel polyurethaanschuim.
Ze organiseren hun schuimactiviteiten rond twee polen : Comfort Foams dat voornamelijk bulkartikelen voor gestoffeerde meubels en matrassen omvat en Technical Foams dat specialiteiten biedt voor toepassingen met een hogere toegevoegde waarde. Technische schuimsoorten worden gebruikt in een breed scala aan toepassingen zoals afdichten en geluiddemping in personenauto's en industriële apparatuur sponsen schuursponsjes filters verfrollen en verpakkingen.
Hun afdeling Isolatie vormt de kern van de strategie van het bedrijf. Het ontwikkelt hoogwaardige isolatie-oplossingen voor thermische en akoestische toepassingen in de bouwmarkt. Met meer dan 60 jaar ervaring en een pioniersrol in de isolatiesector zijn ze een bekend en gerespecteerd merk in heel Europa geworden.

Customer Service Medewerker Back Office

Functieomschrijving

Als Customer Services Medewerker Back up zien je taken er uit als volgt :
  • Je hebt operationeel contact met de klant en doet de bijbehorende administratie: verzorgen orderintake orderclearing en orderuitvoering in SAP.
  • Je beantwoordt vragen/klachten van de klanten.
  • Je organiseert de gewenste serviceverlening.
  • Je beheert de klantenspecificaties prijzen eisen en houdt het nodige klassement bij.
  • Je houdt de back-office customer database up-to-date.
  • Je bent verantwoordelijk voor de operationele implementatie van de commerciële strategie.
  • Je stuurt de uitgaande logistiek aan.
  • Samen met de collega's van de transportdienst streef je naar een optimale organisatie van de verzendingen.
  • Je stuurt de laadploegen aan bij de belading van de vrachtwagens en voorziet de vrachtwagenbestuurders van de nodige transportdocumenten.
  • Je bent backup voor collega?s bij verlof ziekte...

Profiel

Een Customer Services Medewerker beschikt over een aantal talenten :
  • Je hebt zowel mondeling als schriftelijk een goede kennis van het Frans Engels en Duits
  • Je hebt een vlotte kennis MS Office zoals Word en Excel
  • Kennis van SAP is een voordeel
  • Je bent commercieel ingesteld en hebt de nodige onderhandelingsflair (communicatief en contactvaardig)
  • Je bent analytisch een teamplayer neemt initiatief en bent proactief ingesteld
  • Je hebt technische interesse.
  • Je bent stressbestendig flexibel en nauwkeurig
  • Je hebt een bachelordiploma (expeditie secretariaat talen ...) of gelijkwaardig door ervaring

Aanbod

Een opleidingstraject op maat in een moderne KMO met een open bedrijfscultuur.
Een conform loon en een vast contract na een goede inloopperiode.
Oost-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 2 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Oost-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.