Terug naar zoekresultaten
Accent

Customer Service Manager

Accent | Limburg | Bepaalde duur, Voltijds

Nog 1 dag om te solliciteren

Accent Jobs is een uitzend selectiebedrijf dat de flexibiliteit van een uitzendbureau combineert met de kwaliteit van een selectiebedrijf.
Er worden enkel jobs aangeboden die uitzicht bieden op een vast contract.
Dit wordt mogelijk gemaakt door de 700 gepassioneerde medewerkers die elke dag meer dan 12.000 mensen aan een job helpen.
Met 230 kantoren heeft Accent Jobs het grootste kantorennetwerk van België.

Customer Service Manager

Functieomschrijving

  • Kerntaken zijn: order management beheer basisgegevens beheer van klant –orderportefeuille (inclusief opvolging van leverbetrouwbaarheid en klanttevredenheid) en leiding van de afdeling.
  • Je staat in voor het efficiënte beheer van de dienstverlening aan klanten (verstrekken van informatie & documentatie) en voor het behandelen van hun eventuele klachten.
  • Verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele leiding van de klantendienst:
o Opvolging van de werkzaamheden van de medewerkers customer service en receptie. o Opvolgen van de correcte uitvoering van de opdrachten.
  • Verantwoordelijk voor het beheer (input wijzigingen opvolging..) van alle klanteninformatie in de bedrijfsspecifieke systemen:
o Staat in voor het beheer van de basisgegevens: klanten en contracten leveringsadressen en condities prijzen en betalingscondities. o Maakt nieuwe klantendossiers aan. o Zorgt dat nieuwe klanten in het systeem worden ingegeven waardoor de bediende export/order entry bestellingen kan ingeven en de verdere orderverwerking automatisch kan verlopen. o Stelt procedures en richtlijnen op om klanteninformatie te kunnen registreren en op te volgen.
  • Staat in voor een optimale communicatie met de klanten m.b.t. verwacht verkoopsvolume projecties van de klant en klant gerelateerde issues rond planning en voorraden.
  • Staat in voor het opvolgen en up-to-date houden van de klantenforecast in OMP in samenspraak met de verkoopafdeling.
  • Staat in voor een optimale communicatie met de diverse afdelingen
o Verantwoordelijk voor rapportage: ? Opmaken van verkoopstatistieken. ? Rapportage aan het management. o Maakt in samenwerking met de productie de planning op alle make-to-order verladingen. o Bespreekt samen met logistiek de topics en issues van klanten m.b.t. tot leveringen.
  • Beheert het budget voor de afdeling.

Profiel

  • Kennis van customer service telesales export logistiek en intercontinentale business in food douaneformaliteiten sales- en demand planning is een must.
  • Kennis van een ERP systeem is een pluspunt.
  • Ervaring in de voedingssector/brouwerij is een meerwaarde.
  • Talenkennis: Nederlands Frans Engels en Duits.
  • Sterke leidinggevende vaardigheden en communicatieve skills zowel naar interne als externe klanten. Zeer klantvriendelijk en klantgericht willen werken.
  • Resultaatgericht en initiatiefnemer/motivator.
  • Analytisch denkvermogen.

Aanbod

Bij Accent Jobs weten we dat de arbeidsmarkt uit verschillende doelgroepen bestaat elk met eigen wensen en eisen.
Om die diversiteit het hoofd te kunnen bieden zijn er verschillende gespecialiseerde afdelingen opgericht.
Zo kunnen we iedereen helpen met kennis van zaken.
Tijdens het sollicitatieproces staan we je graag als jobcoach bij met raad en daad. Ons doel samen met jou de gepaste job vinden.

Interesse?

VG13/BUO
Limburg

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 1 dag om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Frans, Engels, Duits

Aanbod

  • Bepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Limburg meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.