Terug naar zoekresultaten

Customer Service Manager

Via Executive Talents

Staat 7 dagen op Jobat.be

Van Laere International is een echt familiebedrijf dat over de jaren heen is uitgegroeid tot één van de belangrijkste spelers in de kledingsector. Ze hebben een drietal eigen merken die elk een specifieke doelgroep hebben.  Parks focust zich op vrije tijd en outdoor activiteiten, FREE2.BE spreekt de semiprofessionele doe-het-zelver aan.

Na een uitgebreid marktonderzoek lanceerde VLI in 2009 Herock workwear, een derde merk dat nog meer gericht is naar de professionele markt: de collectie van Herock is stoer en robuust en wordt in de eerste plaats ontworpen voor professionals die oog hebben voor esthetiek en stijl. Het assortiment van Herock is bovendien onderverdeeld in drie verschillende lijnen die elk focussen op een eigen doelgroep. Dit gegeven past binnen de globale filosofie van VLI die zegt dat alle kledij op maat gemaakt moet zijn, dus ook met het oog op de activiteit waarin hij gedragen wordt. 

Vandaag is VLI bezig met het uitbreiden van zijn activiteiten, zowel binnen België als over de rest van Europa. 

Customer Service Manager

Functieomschrijving

  • Je stuurt, coacht en motiveert het Customer Service team.
  • Samen met jouw team ben je verantwoordelijk voor het opvolgen en verwerken van orders, beantwoorden van klantvragen rond producten en diensten, klachtenregistratie- en behandeling,… 
  • Je vertaalt feedback van klanten in kwaliteitseisen om tot concrete aanpassingen van de klantenservice te komen.
  • Je staat in voor het optimaliseren van de werkprocessen die te maken hebben met customer service.
  • Je stelt de nodige werkinstructies op en stuurt bij waar nodig.
  • Met het oog op het garanderen van een optimale klantenservice, verzeker je een vlotte  samenwerking met de andere interne afdelingen (sales, marketing, boekhouding, IT,…)
  • Je bent nauw betrokken bij de verdere ontwikkeling van de afdeling.

Profiel

  • Je beschikt minimaal over een Bachelor-diploma.
  • Je kan een relevante werkervaring voorleggen in het aansturen van een customer service team.
  • Je bent vloeiend in het Nederlands, Frans & Engels.
  • Je beschikt over een goede kennis van MS-Office.
  • Je weet je team te sturen & te motiveren en legt hierbij focus op het leveren van kwaliteit en klanttevredenheid.
  • Sterk in organisatie & planmatig denken.
  • Enthousiaste persoonlijkheid met commerciële feeling.
  • Resultaatgericht, flexibel en communicatief.

Aanbod

Je kom terecht in een boeiende, stabiele organisatie met sterke groeiambities. Een organisatie waar je de nodige verantwoordelijkheid kan en mag dragen.


Dendermonde

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 21 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Customer service
  • Sector: Textiel, Leder en Kledij
  • Hamme (O.-Vl.) (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Dendermonde meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.