Terug naar zoekresultaten
Jobmatch

Customer Service Manager

Via Jobmatch

Jobmatch. In onze naam zit precies vervat wat wij doen.
Elke dag opnieuw zetten onze Consultants samen hun schouders onder het vinden van de perfecte match tussen kandidaten en bedrijven. En die match vinden, dat vraagt vakmanschap.
Onze individuele aanpak, gedrevenheid en oog voor kwaliteit resulteert in een stevige professionele relatie op lange termijn met zowel onze klanten als onze uitzendkrachten.

Customer Service Manager

Functieomschrijving

  • Een team van service agenten beheren en opvolgen, samen met uw assistent-manager.
  • Regelmatig de service agent vergezellen op klantenbezoek om hen te coachen en te motiveren in het streven naar een optimale klanttevredenheid.
  • Uw klanten bezoeken om een lange-termijn relatie met hen op te bouwen en bijkomende diensten te verkopen.
  • Het oplossen van dagelijkse uitdagingen en het beantwoorden van diverse vragen van klanten inzake service, stock, offertes,…
  • Nauw contact onderhouden met diverse interne afdelingen (klantendienst, productie, magazijn,…)
  • U bent in staat om onze service agenten op te leiden in het kader van de opstart in hun functie.
  • U kijkt toe op het correct toepassen van de interne procedures (begeleide bezoeken)
  • U bent in staat om de service agenten te vervangen wanneer nodig.
  • U rapporteert rechtstreeks aan de Centrumverantwoordelijke .

Profiel

  • U heeft ervaring in het leiden van een team en kan het hoofd bieden aan logistieke uitdagingen en het doen draaien van een ploeg.
  • U bent klantgericht.
  • Ervaring in de logistiek, distributie en/of grootdistributie is een pluspunt.
  • U geniet van het commerciële contact met klanten en van het leiden van een groep mensen.
  • U bent zeer communicatief, luistervaardig en kan uw standpunten overbrengen aan uw team en uw klanten.
  • U handelt pro-actief, durft beslissingen te nemen in lijn met de waarden van de groep en de kwaliteitsobjectieven.
  • U bent flexibel, dynamisch, met een commerciële uitstraling en in staat om zelfstandig te werken!
  • U bent Nederlandstalig, een goede kennis van het Frans is een must.
  • Flexibele werkuren schrikken je niet af.

Aanbod

  • Een vast contract met de mogelijkheid om door te groeien in de groep
  • Een motiverende beloning (vast en variabel loon), eindejaarspremie, maaltijdscheques, groepsverzekering, een bedrijfswagen met tankkaart, een mobiele telefoon, een laptop, ...
Deze job wordt niet langer aangeboden.

Andere jobs bij Jobmatch

Alle jobs Customer service

Populaire jobs in Customer service:

Interessante jobs elke week in je mailbox? Vervolledig je cv op Mijn Jobat en schrijf je in voor Jobat Express.

Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Customer service
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Aalter (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.