Terug naar zoekresultaten
Harvey Nash Gent

Customer Service Manager - Aalst

La Lorraine Bakery Group

Via Harvey Nash Gent

Staat 10 dagen op Jobat.be

GEEF JE CARRIÈRE EEN BOOST MET HARVEY NASH GENT

Je bent een gedreven professional op zoek naar je droomjob: vast, interim of freelance? Kies dan voor Harvey Nash Gent. We zijn een onderdeel van een internationale groep en bieden een brede waaier aan expertises: Sales & Marketing, Creatives, Engineering, Aankoop, Logistiek, Administratie, Finance, Juridisch en HR.

Onze klant, La Lorraine Bakery Group gaat er elke dag voor om een toonaangevend internationaal bedrijf te zijn op de bakkerijmarkt. Zo geven ze hun klanten vanuit de Business Unit FROOZEN wat ze zoeken: authentiek, vers en lekker brood, dat bovendien gezond en uitgebalanceerd is. 

En dit alles vinden wij ook graag voor hen terug in de nieuwe Customer Service Manager: frisse, nieuwe ideeën om de huidige receptuur af te kruiden zodat alle smaken goed zitten en door iedereen geapprecieerd worden, met als resultaat: dagelijks brood op tafel.

Customer Service Manager - Aalst

Functieomschrijving

Centraal binnen je rol staat dat je optreedt als COACH en VERBETERAAR.
Vanuit je combinatie aan People Skills en Analytische inzicht zal je functie er als volgt uitzien:
  • Je stuurt een team van 8 aan en bewaart helikopterview over de dagdagelijkse activiteiten. Via analyse van de huidige flows en structuren bekijk je de mogelijkheden tot optimalisatie en efficiëntie met een focus op customer experience, problem solving en supply chain.
  • Bij een goed onthaal van jouw adviezen werk je samen met de andere stakeholders de nieuwe flows uit en volg je verdere implementatie op.
    Je fungeert als aanspreekpunt voor het magazijn wanneer er prioriteiten gesteld moeten worden bij de orderverwerking in geval dat de overall deadline niet meer haalbaar is.
  • Je denkt actief en creatief mee in geval van voorraadproblematiek, orderpickfouten en staat voor VIP-klanten in voor de communicatie.
  • Als People Manager help je je team om samen tot de beste resultaten te komen door maximaal in te zetten op het aanwezige potentieel en talent. Je werkt een actieplan uit en volgt dit op de voet op.
  • Je rapporteert aan de Operations Manager, van wie je via een coachingtraject stelselmatig verdere taken zal overnemen.

Profiel

  • Je behaalde een Bachelor of Master diploma en beschikt over een 5 tal jaren ervaring binnen een gelijkaardige rol. 
  • Je hebt goede coaching skills en een mens- en resultaatgerichte aanpak.
  • Analyse, project management, optimalisatie en efficiëntie zijn key.
  • In het kader van de internationale werkzaamheden van onze klant wordt er een goede taalvaardigheid in het Nederlands, Frans en Engels gevraagd.

Aanbod

  • Als Customer Service Manager biedt La Lorraine jou een afwisselende en uitdagende job in een innovatief en dynamisch bedrijf waar creatief meedenken en ondernemerschap troef zijn.
  • Je krijgt een aantrekkelijk brutoloon, aangevuld met een mooi pakket aan extralegale voordelen + firmawagen.
  • Vanuit je expertise, inzet en passie voor je job, kan je een absolute meerwaarde betekenen, en op termijn binnen de organisatie doorgroeien.
Aalst

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 50 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Customer service
  • Sector: Grondstoffen, Landbouw en Voeding
  • Aalst (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Aalst meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.