Terug naar zoekresultaten
Page Personnel

Customer Service Export - Kallo

Actief op zoek naar een uitdagende Customer Service functie voor de export markt? Hou je van klantencontact en ben je vlot drietalig? Dit is jouw kans!

Page Personnel | Oost-Vlaanderen | Interim, Voltijds

Onze klant, een internationale grootspeler actief binnen de Voedingssector is dringend op zoek naar een Customer Service Medewerker om hun export-team te versterken.

Het bedrijf is gelegen in de regio Kallo/Waaslandhaven en eenvoudig te bereiken met de wagen. De verbinding met het openbaar vervoer is minder gunstig.

Customer Service Export - Kallo

Functieomschrijving

Als lid van dit dynamisch export-team ben je verantwoordelijk voor de volledige administratieve opvolging van de internationale klantendosssiers, in nauwe samenwerking met sales. Dankzij jouw commerciële flair bouw je een duurzame relatie op met de klant. je zal verantwoordelijk zijn voor jouw eigen klantenportefeuille.

  • Je bent een centraal aanspreekpunt voor verschillende interne diensten zoals: productieplanning, boekhouding, expeditie
  • Daarnaast sta je de klant correct te woord m.b.t. vragen over leveringen, documenten, klachten met als doel een goede klantenservice te bieden.
  • Stipt en correct opvolgen en beheren van klantendossiers, vanaf opmaak contract tot en met facturatie (Order-to-Cash). Orders worden accuraat opgevolgd opdat een vlekkeloze levering kan gebeuren in overeenstemming met de behoeften van de klant en de organisatiedoelstellingen.
  • Veelvuldig contact met douane-agenten m.b.t. de opmaak van uitvoerdocumenten en expediteurs om containers te boeken, afspraken te maken m.b.t. correcte opmaak Bill of Lading en aanverwante documenten.

Je rapporteert aan de Customer Service Manager en maakt deel uit van een enthousiast en gemotiveerd team.

Profiel

  • Bachelor talen secretariaat, marketing, communicatie of gelijkwaardige richting
  • Relevante ervaring in een commercieel ondersteunende functie is een meerwaarde
  • Kennis van Exportdocumenten/Letter of credit is een pluspunt
  • Uitstekende kennis Nederlands en een vlotte kennis Engels én Frans (geschreven en gesproken)
  • Sterk communicatief en klantgericht, teamplayer
  • Hands-on, gestructureerd en nauwkeurig, flexibel en stressbestendig
  • Pro-actief denken/werken

Aanbod

  • Vast contract na succesvolle interimperiode
  • Salaris wordt aangevuld met een uitgebreid extralegaal pakket (maaltijdcheques, verzekeringen, bonus, 20+12 vakantiedagen)
  • Enthousiast en gedreven team
  • Veel zelfstandigheid en vrijheid om je eigen dossiers te beheren
  • Training en opleiding
Deze job wordt niet langer aangeboden.
Oost-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Nederlands

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Oost-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.