Terug naar zoekresultaten
Signify

Customer Service Assistant

Via Signify

Staat 16 dagen op Jobat.be

Modular Lighting Instruments (www.supermodular.com), gevestigd te Roeselare, is een begrip in de wereld van de high-end architecturale designverlichting: voortdurend vernieuwen, het doelpubliek verrassen, creatief met licht en produkten omspringen, nieuwe verlichtingsconcepten ontwikkelen,...

Als trendsetter op het gebied van hedendaagse architecturale verlichting zijn we in 38 jaar gegroeid van een kleine KMO tot een financieel gezonde onderneming, die behoort tot de internationale verlichtingsgroep Signify. Ons team met zo’n 180 medewerkers staat borg voor een omzet van ca 50 miljoen Euro, waarvan 80 % export is. De Modular verlichtingstoestellen worden wereldwijd in een 80-tal landen verdeeld.

Customer Service Assistant

Functieomschrijving

In het kader van de verdere uitbouw van onze organisatie zijn we op zoek naar een:

Customer Service Assistant (goede kennis DE/NL/FR/ENG)

Als lid van het Customer service team, ben je een belangrijke schakel in ons verkoopproces richting dealers.

Je taken omhelzen:
  • Projecten registreren en toetsen:
    - Contact met klanten over projecten en bepalen van extra korting
    - Opmaken offertes in SAP en registratie in Salesforce
     
  • Projecten opvolgen:
    - Plannen van opvolging
    - Contact met klanten over de status van projecten
    - Gegevens aanpassen op basis van nieuwe afspraken
     
  • Evalueren van klantperformance met sales:
    - Ieder kwartaal evalueren van performance van klanten met verantwoordelijke sales: benoemen van aandachtspunten en in enkele gevallen samen met sales de klant bezoeken
     
  • Vragen beantwoorden per email en telefoon
    - Ondersteunen van klanten op vlak van producten, voorraad, levertijden etc.

Profiel

  • Bachelor in commerciele, linguistische of technische richting
  • Sterke talenkennis (NL/DE/FR/ENG)
  • Kennis SAP, kennis Salesfroce is een voordeel;
  • Communicatievaardig, commercieel, klant- en resultaatgericht
  • Affiniteit met technische producten, architectuur en design

Aanbod

Aanbod:
Wij bieden je de mogelijkheid om je passie uit te voeren, binnen een innoverend, dynamisch en uniek bedrijf.
Aantrekkelijk verloningspakket met heel wat extralegale voordelen zoals maaltijdvergoedingen, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering,...
Roeselare - Tielt

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 44 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Customer service
  • Sector: Apparatuur
  • Armoedestraat 71, 8800 Roeselare
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Frans, Nederlands, Duits, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Roeselare - Tielt meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.