Terug naar zoekresultaten Vorige

30 van 48

Volgende
Secretary Plus Halle

Customer Service Assistant voor firma in volle groei in Anderlecht!

1315531

Secretary Plus Halle | Brussel | Interim optie vast, Onbepaalde duur, Voltijds

Nog 5 dagen om te solliciteren

Secretary Plus is ruim 25 jaar de nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van meertalige managementassistants. Wij zijn marktleider, leveren maatwerk, nemen een adviserende rol op ons en zijn zowel benchmark als referentie. Secretary Plus vindt voor jou de ideale functie die overeenstemt met je kwalificaties. Zowel voor tijdelijke opdrachten , vaste aanwervingen als voor projecten bij onze klanten houden we altijd rekening met jouw ervaring, competenties en wensen.

Customer Service Assistant voor firma in volle groei in Anderlecht!

Functieomschrijving

Voor één van onze klanten, een gekende speler op internationaal vlak binnen zijn sector, zijn we momenteel op zoek naar een Customer Service Assistant.

Het betreft en voltijdse functie, 38u/week, met zicht op een vast contract van onbepaalde duur.

Als Customer Service Assistant werk je nauw samen met de collega’s van Sales en Logistiek en sta je in voor een gevarieerd takenpakket:
• Je bent verantwoordelijk voor de verwerking en opvolging van bestellingen van A tot Z (van input tot facturatie);
• je fungeert als contactpersoon voor klanten in de retailsector en verschaft informatie ivm prijzen, levertermijnen, productgamma…;
• je zorgt voor de feilloze opvolging van de leveringen en levertermijnen, je communiceert eventuele stockonderbrekingen;
• je staat eveneens in voor de opvolging van de facturatie en betalingen;
• je bent verantwoordelijk voor de verwerking van retours, creditnota’s en eventuele kwaliteitsproblemen;
• je staat in voor het beheer van de klantendatabase;
• je communiceert promotionele acties en staat in voor het beheer van de prijslijsten.

Profiel

- Je beschikt over een Bachelordiploma of gelijkwaardig door relevante ervaring;
- je kan terugblikken op min. 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie in Customer Service of Sales Support;
- je bent vlot tweetalig Nederlands/Frans, kennis van het Engels is een troef;
- je werkt vlot met de courante MS Office toepassingen, kennis van een ERP (SAP of dergelijke) is een pluspunt;
- je beschikt over uitstekende administratieve skills en bent klantgericht;
- je werkt nauwkeurig en bent een echte teamplayer;
- je bent communicatief en gestructureerd;
- je houdt van klantencontact en bent flexibel ingesteld.

Aanbod


Je komt terecht in een jonge en dynamische KMO die wereldwijd actief is en deel uitmaakt van een grote groep. De firma is gelegen in Anderlecht, dichtbij de grote invalswegen (Ring 0) en openbaar vervoer (metro en bus op wandelafstand). Je werkt op voltijdse basis, 38u/week, binnen een vast uurrooster 9-17u (maandag-vrijdag).

Na een geslaagde interimperiode biedt onze klant een vast contract van onbepaalde duur. Jouw inzet en capaciteiten worden beloond met een competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, tussenkomst woon-werkverkeer, …). Daarnaast zijn er reële doorgroeimogelijkheden en een aangename werksfeer binnen een klein team.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 5 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.