Terug naar zoekresultaten Vorige

3 van 83

Volgende
OfficeTeam Antwerpen

Customer service assistant - verzorgingssector Rupelstreek

OfficeTeam is momenteel op zoek naar een customer service assistant voor één van onze klanten gevestigd in de Rupelstreek.

Via OfficeTeam Antwerpen

Nog 1 dag om te solliciteren

Je komt terecht in een jong en dynamisch bedrijf dat actief is in de verdeling van verzorgingsproducten.

Customer service assistant - verzorgingssector Rupelstreek

Functieomschrijving

De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:

  • Aannemen, promoten en verwerken van bestellingen via telefoon/mail
  • Rekening houden met specifieke afspraken met klanten
  • Details controleren van de bestellingen en klanten informeren over beschikbaarheden
  • Uitgestelde orders monitoren
  • Promoties toepassen op de bestellingen
  • Gegevensanalyse
  • Rapportages genereren ter ondersteuning van de commerciële afdeling
  • Prospectielijsten voorbereiden
  • Up-to-date houden van het CRM systeem
  • Klanttevredenheid evalueren
  • Voorraadbeheer

Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert :

https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

Profiel

De vereiste kwalificaties voor deze functie zijn:

  • Je bezit een Bachelordiploma of een A2 diploma met een relevante ervaring
  • Je hebt minstens 1 jaar ervaring in een commerciële werkomgeving
  • Je hebt een goede kennis Nederlands en Frans, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je hebt kennis van de courante PC-toepassingen (Word, Excel, Outlook)
  • Kennis van Exact, Navision, SAP of een ander ERP pakket is een plus
  • Je kan vlot coördineren en bent commercieel ingesteld
  • Je bent klantgericht en respecteert deadlines
  • Je hebt sterke communicatieve skills

Aanbod

Onze klant biedt je een salaris conform aan je ervaring. Bovendien bieden zij ook maaltijdcheques van 8 euro, een transportvergoeding en een bonusplan. Zij bieden de mogelijkheid tot een 4/5de tewerkstelling waarbij je wel iedere dag werkt. Na de geslaagde interimperiode kan je vast in dienst gaan bij de firma.

Je bent onmiddellijk beschikbaar en kijkt uit naar een nieuwe uitdaging op professioneel vlak? Aarzel dan niet en reageer nu met het referentienummer: 10498608!

Onze collega's nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Bekijk de website van OfficeTeam voor andere boeiende opportuniteiten binnen office management, customer service, logistiek, aankoop, HR, marketing, administratie en onthaal.

Antwerpen,Mechelen - Lier

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 1 dag om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Antwerpen, Mechelen - Lier meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.