Terug naar zoekresultaten
Wonderbox

Customer Service Assistant (M/F)

Bij Wonderbox

Staat 24 dagen op Jobat.be

Wonderbox is de europese leader van de geschenkdozen en de expert in het aanbieden van activiteiten online. Met ongeveer 300 medewerkers en een jaaromzet van 200 miljoen euro, zijn we aanwezig in Frankrijk, Spanje, Italië, België en Zwitserland. In 2015 blijft Wonderbox  groeien door haar overname van het merk Vivabox, wat onze aanwezigheid op de belgische markt versterkt.
 
Onze missie ? Dromen van onze klanten waarmaken en hun oplossingen aanbieden met originele geschenken in de wereld van vermaak (welzijn, gastronomie, sport en verblijf).
 
Door onze team te integreren heeft u de kans om samen te werken met collega’s die getalenteerd, gemotiveerd en dynamisch zijn, in een omgeving dat constant evolueert. U krijgt de kans om te werken in een bedrijf die zich snel ontwikkelt internationaal en die een echte bedrijfs cultuur kent.
 
U heeft ambities, zin om te werken in een bedrijf dat constant groeit, u bent niet bang om uitdagingen aan te gaan en een dromenwaarmaker te worden?
Kom dan meewerken aan het avontuur van Wonderbox en integreer een dynamische, gepassioneerde team die al een internationaal success kent!
 

Customer Service Assistant (M/F)

Functieomschrijving

Jouw missie ?
In het kader van onze ontwikkeling zoeken wij onze toekomstige Customer Service Assistant
 
Vandaag zoeken wij onze toekomstige Customer Service Assistant om ons team in Brussel te versterken. U krijgt een contract aangeboden van onbepaalde duur.
 
U heeft als rol om het aanspreekpunt te zijn van twee verschillende groepen:
de klanten en de partners.
 
Wat betreft de klanten, u bent de ware advocaat van de particulieren, in het respect van de quantitatieve en qualitatieve goals die afgesproken worden.
U bent verantwoordelijk om :
 
  • Een analyse te maken om de vraag en reden van het contact correct te kunnen aanduiden.
  • Het welzijn van onze Klanten te verzekeren aan de hand van een muti-kanale contact (telefoon, email, post, fax, sociale netwerken, etc…): oproepen ontvangen van de klanten en/of prospects/partners en ook uitgaande oproepen uitvoeren ( Nursings, Televerkoop, etc…), de missies voltooien van de back-office gerelateerd aan de behandeling van verschillende aanvragen.
  • Bestellingen op te volgen en antwoorden op de telefonische aanvragen (informatie, klachten, verkoop, etc…)
  • Alle aanvragen/reden tot oproep registreren in onze database
  • Te zorgen dat de aanvragen bij de correcte hiërarchie of/en afdelingen terecht komen.
  • Zorgen voor klanttevredenheid


U beheert ook een portfolio van bestaande partners van Wonderbox & Vivabox (restaurants, hotels, bed&breakfasts, schoonheidssalons en sportaanbieders). Als onderdeel van deze missie moet u:
 
  • Onze partners helpen (informeren, inlichten, partners oriënteren) en gepaste oplossingen aanbieden op hun vragen.
  • Nieuwigheden aanbieden en voorstellen (telefonisch, mailing) aan de partners met wie u in  contact bent.
  • Ervoor zorgen dat de partners de kwaliteitshandvest van Wonderbox en procedures respecteerd ( telefonisch, mailing).
  • Fidelisering van bestaande partners.
  • Dagelijks rapport opmaken van uw activiteiten aan uw manager.

Profiel

 
  • Bachelor / relevante ervaring in Customer Service
  • U bent tweetalig Frans/Nederlands
  • Perfecte schriftelijke en mondelinge uitdrukking : het beheersen van de klantrelatie in inkomende en uitgaande oproepen
  • Luistervaardigheid en commercieel inzicht
  • Kunnen omgaan met kantoortools, zowel telefonische tools als pc applicaties
  • Ervaring met een klantenservice, helpdesk of technisch-commerciële hulp bij een serviceactiviteit
Een avontuur beleven met Wonderbox interesseert u ? U denkt uw steentje te kunne bijdragen? Stuur uw CV naar jobs.be@wonderbox.com
 
Vind alle aanbiedingen op www.wonderboxrecrute.fr
 
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 15 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Frans, Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.