Terug naar zoekresultaten

CUSTOMER SERVICE AND DEMAND PLANNING MANAGER

* Forecasting / Businessanalyse
* Projectmatig & procesoptimalisatie
* Excel wizard

Via Lotus Bakeries NV

Staat 22 dagen op Jobat.be

Lotus Bakeries is wereldwijd actief in het segment van traditionele en natuurlijke tussendoortjes met de merken Lotus, Lotus Biscoff, Lotus Dinosaurus, Lotus Suzy, Peijnenburg, Snelle Jelle, Annas, Nakd, TREK, BEAR en Urban Fruit. Lotus Bakeries, met hoofdzetel in België, is een dynamische en internationaal georiënteerde onderneming met productievestigingen in België, Nederland, Frankrijk en Zweden, en achttien eigen verkooporganisaties in Europa, Amerika en Azië. Verder werkt Lotus Bakeries samen met commerciële partners in een veertigtal landen wereldwijd. Lotus Bakeries telt ongeveer 1.500 medewerkers. Door een gezond evenwicht te bewaren tussen traditie en innovatie verwent het Lotusmerk de consument met een uniek gamma van kwaliteitsvolle en lekkere producten. Met Peijnenburg en Snelle Jelle is de onderneming marktleider in ontbijtkoek in Nederland. Onder de merken Nakd, TREK, BEAR en Urban Fruit biedt Lotus Bakeries lekkere tussendoortjes aan, gemaakt van volledig natuurlijke ingrediënten, onbewerkt en zonder toegevoegde suikers. In 2017 realiseerde Lotus Bakeries een omzet van 524,1 miljoen euro. De aandelen van Lotus Bakeries zijn genoteerd op Euronext Brussels.

Omwille van de groei van Lotus en de nood aan een spilfiguur is Hays Purchasing & Logistics Gent samen met het bedrijf op zoek naar een Customer Service & Demand Planning Manager.

CUSTOMER SERVICE AND DEMAND PLANNING MANAGER

Functieomschrijving

Als Customer Service & Demand Planning Manager ben je verantwoordelijk voor het identificeren van optimalisatiemogelijkheden in de backoffice verkoopactiviteiten. Je vertaalt deze kansen in duidelijk gedefinieerde projecten die je in samenwerking met je projectteam zult beheren. Je zal een klein team van 2 collega's leiden, verantwoordelijk voor de commerciële ondersteuning van de retailklanten en de financiële ondersteuning binnen de verkoopafdeling. Je speelt ook een sleutelrol binnen het Sales & Operations Process. Je verzamelt, verwerkt en analyseert orders, salesprognoses, historische data en je maakt een inschatting van de toekomstige ontwikkelingen in een tijdige en betrouwbare forecast. Je verzorgt de interne communicatie rond promotionele acties en bewaakt de (communicatie)flow om de juiste informatie te garanderen. In deze functie als Customer Service & Demand Planning Manager rapporteer je rechtstreeks aan de Sales Director België.

Profiel

Om in aanmerking te komen voor de job van Customer Service & Demand Planning Manager beschik je minimum over een bachelordiploma en minstens enkele jaren ervaring in een gelijkaardige rol in een retailomgeving. Ervaring binnen FMCG is een must. Je hebt een sterke interesse in demand planning (S & OP-planningcycli). Je kan een teamomgeving creëren op basis van uitstekende communicatie, conflictbeheersing en onderhandelingsvaardigheden. Excel heeft voor jou geen geheimen meer; ervaring met SAP is een troef. In het kader van de internationale werkzaamheden van onze klant wordt er een goede taalvaardigheid in het Nederlands, Frans en Engels gevraagd.

Aanbod

Als Customer Service & Demand Planning Manager biedt Lotus jou een afwisselende en uitdagende job in een innovatief en dynamisch bedrijf waar creatief meedenken en ondernemerschap key zijn. Je krijgt een aantrekkelijk brutoloon, aangevuld met een mooi pakket aan extralegale voordelen, optie firmawagen.

Ben jij de gedreven, sterke leider die samen met dit team het next level wil bereiken? Overtuig Evelien Lanckbeen dan snel met jouw motivatie, skills en ambitie door online te solliciteren! Voor meer info kan je contact opnemen op het nummer 09 266 11 90.

Eeklo

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 17 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Nederlands, Engels, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Eeklo meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.