Terug naar zoekresultaten
TDL Group

Customer Service Agent

Lummen/Willebroek

Bij TDL Group

TDL Group is een dynamisch logistiek bedrijf met 800 goed opgeleide medewerkers verspreid over 5 vestigingen (Houthalen, Lummen, Willebroek (2) en Doornik).
Met een vloot van 350 trekkers en 500 opleggers en meer dan 35 000m² warehouse wordt er elke dag gestreefd naar maximale klantentevredenheid. Logistieke oplossingen op maat en flexibiliteit dankzij schaalgrootte zijn daarbij belangrijke troeven van TDL Group.
 
De afgelopen jaren kende het bedrijf een stevige uitbreiding waardoor TDL Group een sterke marktpositie verworven heeft. Als werknemer kom je terecht in een uitdagende werkomgeving met groeimogelijkheden en werkzekerheid.
 
In het kader van verdere groei zijn wij voor onze Business Unit Fresh op zoek naar een ervaren en gedreven (m/v):

Customer Service Agent

Functieomschrijving

Je oefent een sleutelrol uit binnen de organisatie waarbij je de schakel vormt tussen de klant en de interne organisatie.  Je staat in voor een correcte dienstverlening aan klanten en voor de organisatorische en administratieve opvolging van dossiers, teneinde een vlotte informatiedoorstroom en correcte klantenservice te garanderen en tevreden klanten te maken en te behouden.
 
Je bent het direct aanspreekpunt voor onze klanten en bent verantwoordelijk voor de  behandeling van vragen, afwijkingen, klantenissues, klantenklachten en retours. Je zorgt voor een goede administratieve opvolging van de dossiers en voor een vlotte en duidelijke communicatie naar klanten omtrent bestaande of nieuwe afspraken. Je staat eveneens in voor de nazorg bij de klant. Op systematische basis rapporteer je structurele problemen aan de leidinggevende. Je zorgt voor een optimale doorstroom van informatie en garandeert een vlotte samenwerking met naaste collega’s andere afdelingen en externen.
 
Hiernaast treedt je op als back-up voor de Sales afdeling. Je maakt analyses op klantniveau (volume issues…) en rapporteert hierover op een heldere, gestructureerde manier aan je leidinggevende. Tot slot ondersteun je bij de uitvoering van publicitaire, promotionele en commerciële activiteiten.

Profiel

- Je genoot minimaal een opleiding op bachelor niveau (Marketing/Communicatie/Talen) of gelijkwaardig door ervaring
- Je bent flexibel en bereid in shiften te werken (6-14u of 11-19u)
- je bent communicatief sterk (zowel mondeling als schriftelijk) en legt makkelijk contacten op verschillende niveaus
- je denkt mee met de klanten en zoekt naar oplossingen waarbij je gebruik maakt van je commerciële feeling en je netwerk binnen TDL
- je neemt snel nieuwe informatie op en kan deze op een efficiënte en heldere manier delen binnen de organisatie
- Je hebt kennis van Microsoft Office en het ERP-systeem (bij voorkeur Microsoft Navision)
- Je bent hebt een zeer goede kennis van het NL/FR en een goede kennis van het Engels. Kennis van bijkomende talen is een meerwaarde.

Aanbod

TDL Group biedt jou een verantwoordelijke, uitdagende functie en de kans om je verder te ontplooien in een dynamisch en sterk groeiend bedrijf. Je kan je inzet, inbreng en zelfstandigheid zelf waarmaken en kan rekenen op een aangename werksfeer met gedreven collega’s.
Deze job wordt niet langer aangeboden.
Midden-Limburg (Hasselt - Genk)

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Customer service
  • Sector: Logistiek, Transport en Handling
  • Lummen (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Midden-Limburg (Hasselt - Genk) meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.