Terug naar zoekresultaten
Toyota Belgium

Customer Relations Medewerker

Sint-Stevens-Woluwe

Via Toyota Belgium

Toyota Belgium, gelegen te Sint-Stevens-Woluwe, is de officiële verdeler van Toyota/Lexus voertuigen en hun wisselstukken en toebehoren voor België en het Groothertogdom Luxemburg.

Om ons team op korte termijn te versterken zoeken we een Customer Relations medewerker.

Customer Relations Medewerker

Functieomschrijving

Jouw missie:

Als merkambassadeur van Toyota en Lexus ben je samen met je collega’s het aanspreekpunt voor onze klanten. Je gaat aan de slag met hun vragen en opmerkingen over onze producten en diensten. Je denkt en handelt klant- en kwaliteitsgericht. Natuurlijk, want onze slogan is niet voor niets “Customer First!”.

Jouw taken:

  • Je zorgt voor maximale klantentevredenheid. Je geeft op tijd de juiste antwoorden en reikt voor elk probleem of klacht de juiste oplossing aan.
  • Je werkt volgens de vooropgestelde normen en vult de klantendatabank aan met in- en uitgaande informatie.
  • Je analyseert en onderzoekt vragen, problemen en klachten. Je zoekt naar alternatieven en stelt een oplossing of antwoord voor. Je volgt het dossier op tot het afgesloten is.
  • Je voert de Customer Relation & Customer Satisfaction-projecten uit in samenwerking met de Customer Relations Manager.
  • Daarnaast werk je samen met ons netwerk van Retailers en Repairers, met de Customer Relations-service van Toyota Motor Europe en kan je rekenen op de kennis van onze interne specialisten.

Profiel

  • Je volgde een hogere opleiding. Een eerste ervaring in een gelijkaardige functie of als call center-medewerker is een plus
  • Klantgerichtheid, luistervaardigheid, flexibiliteit, stressbestendigheid, zelfbeheersing en assertiviteit zijn de sleutelvaardigheden voor deze functie
  • Je bent van nature nauwkeurig en zelfstandig maar tegelijkertijd een Teamplayer
  • Je ben organisatorisch sterk waarbij je de juiste prioriteiten kan leggen
  • Je kan problemen professioneel analyseren en vindt oplossingen binnen de gepaste tijd
  • Je neemt initiatief om commerciële oplossingen te zoeken daar waar nodig
  • Je kan je vlot uitdrukken, zowel geschreven als gesproken in Frans/Nederlands en hebt een goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Engels
  • Technische en multimedia kennis betreffende voertuigen zijn zéér sterke troeven
  • Je kan goed werken met de courante MS Office-programma’s

Aanbod

  • Een aantrekkelijk en uitgebreid salarispakket (aantrekkelijk salaris, groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, etc)
  • Werken met een hoogwaardig en hoogtechnologisch product in een stimulerende en dynamische werkomgeving
  • Een uitdagende job met zeer duidelijke doelstellingen en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling binnen onderneming die deel uitmaakt van een internationale organisatie

Enkel sollicitaties ingediend via het online sollicitatieformulier worden in acht genomen!
(U ontvangt een bevestiging via email.)
Technisch probleem? Contacteer de IT helpdesk op + 32 2 739 62 28.

Deze job wordt niet langer aangeboden.
Vlaams-Brabant,Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Vlaams-Brabant, Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.