Terug naar zoekresultaten
PROFILE GROUP

Customer Manager Groot-Bijgaarden

Groot-Bijgaarden

Via PROFILE GROUP

Staat 23 dagen op Jobat.be

Onze klant is een belangrijke internationale speler in de vloeistofsysteemindustrie.

Het Belgische kantoor is gewijd aan klantenservice, financiën en verkoopbeheer.

Omdat het bedrijf continu groeit, zijn ze op zoek naar een enthousiaste manager met leiderschap en people managementvaardigheden.

Customer Manager Groot-Bijgaarden

Functieomschrijving

  • Je rapporteert aan de directeur van de Belgische entiteit en maakt deel uit van het operationele team (samen met de Sales Manager en de Finance Manager).
  • Als Manager ben je verantwoordelijk voor 10 toegewijde medewerkers (Nederlandstaligen) en houd je contact met klanten en collega"s wereldwijd, voornamelijk in het Engels.
  • Als Manager leid je de klantenservice en distributieprocessen van het bedrijf

Jouw belangrijkste taken:

  • Beheer en ontwikkeling van de belangrijkste prestatie-indicatoren van het team om voor hoge normen en doelen te zorgen om zakelijke doelen te bereiken.
  • Richting geven aan teams, hen inspireren en aanmoedigen om te innoveren en samen te werken
  • Bijdrage leveren aan het strategisch plan van het bedrijf als onderdeel van het managementteam en je bent tevens verantwoordelijk voor het resultaat van je eigen strategische projecten.
  • Verslag uitbrengen over alle klantprocessen en deze analyseren
  • Problemen oplossen en kansen identificeren om ??processen stapsgewijs te verbeteren
  • Autonoom werken om de dienst aan de klant (intern en extern) voortdurend te verbeteren
  • Aan de planning werken op gebied van warehousing en distributie

Profiel

  • Je hebt minstens 4 jaar bewezen ervaring op één van deze gebieden:
  • Klantenservice of magazijn of distributie of planning of supply chain
  • Je hebt een bewezen staat van dienst op het gebied van people management of je voelt je klaar om de volgende stap in je carrière als people manager te zetten
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal voor de communicatie met zowel interne teams als klanten
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Je bent niet bang om verantwoordelijkheid op te nemen en mogelijke oplossingen aan te reiken
  • Je bent een betrouwbare, gemotiveerde kandidaat die zin voor initiatief heeft
  • Je bent een geboren people-manager met een sterke persoonlijkheid en je bent een strategische denker

Customer Solutions manager, customer service manager, operations manager, inside sales manager, planning manager, distribution manager

Aanbod

In dit bedrijf begint high performance met onze medewerkers. Het ontwikkelen van een omgeving waarin medewerkers elke dag waarde creëren voor onze klanten en voor elkaar, en dit door gebruik te maken van hun sterke punten, is wat onze missie, visie en waarden tot leven brengt.

  • Je wordt lid van een solide organisatie en je kan rekenen op passende extralegale voordelen.
  • Vast contract
  • Jaarlijkse bonus
  • Groeps- en ziekteverzekering (DKV)
  • Maaltijdcheques
  • Een vast werkschema van 39 uur/week - 6 recuperatiedagen per jaar
  • Bedrijfswagen
  • Gratis parking
  • Echte groeimogelijkheden binnen een internationaal bedrijf

Please send your cv in ENGLISH

Vlaams-Brabant,Oost-Vlaanderen,Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 12 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Customer service
  • Sector: Energie, Milieu en veiligheid
  • Oost-Vlaanderen
  • Vlaams-Brabant
  • Brussel
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Vlaams-Brabant, Oost-Vlaanderen, Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.