Terug naar zoekresultaten Vorige

6 van 17

Volgende

Customer Experience Expert

Bij P&V

Staat 19 dagen op Jobat.be

De P&V Groep is een solide Belgische coöperatieve verzekeringsgroep, actief sinds meer dan 100 jaar.

We willen ons onderscheiden als betrokken, loyale en nabije partner voor onze klanten, distributiepartners en andere stakeholders. Onze meer dan 1600 medewerkers in Brussel en Antwerpen staan in voor een professionele dienstverlening.

Verschillende merken maken deel uit van de Groep:
- P&V Verzekeringen werkt met een netwerk van exclusieve agenten;
- VIVIUM, ARCES en Piette & Partners verdelen hun producten via makelaars;
- Actel Affinity via akkoorden met auto-importeurs.

Customer Experience Expert

Functieomschrijving

In 2014 is binnen de P&V Groep het programma "Klantcentraal " gelanceerd. Doel van dit programma is de klanttevredenheid te verhogen door nadruk te leggen op de weerhouden servicedimensies.

In 2017 is de P&V Groep gestart met de geleidelijke uitrol van NPS binnen de ganse organisatie. De Net Promoter Score is de KPI die door ons directiecomité en binnen de verschillende directies wordt gevolgd.

NPS moet de komende jaren een centrale plaats in onze strategie gaan innemen om de klanttevredenheid bij te sturen.

De Customer Experience Expert is de referentiepersoon: op groepsniveau voor vragen en problemen in verband met zijn/haar expertisedomein. Je promoot op een actieve manier de klantgerichtheid binnen de organisatie door gebruik te maken van de NPS-resultaten.

De Groep streeft ernaar om de klantpositionering toe te passen in alle touchpoints tussen de maatschappij en haar externe klanten en de netwerken (Sales P&V, Sales Vivium, VC Non Life, VC Life, VC EB ...).

Taken

  •  Je ondersteunt actief de uitrol van NPS binnen de ganse P&V-groep, waarbij we de klantentevredenheid meten op belangrijke interacties van de klant met zijn verzekeraar.
  • Voor de verschillende interacties met de klant volg je de NPS-resultaten op een pro-actieve manier mee op. Op basis van deze resultaten organiseer je werksessies met de ambassadeurs. Doel van deze werksessies is het omzetten van deze resultaten naar insights en naar acties ter verbetering van de klantenervaring. Je bewaakt hierbij een consistente merkbelevening in lijn met de gekozen servicesdimensies binnen Klantpositionering.
  • Je volgt met de ambassadeurs het verspreiden van die klantgerichte cultuur en mindset op binnen de verschillende teams en directies. Je ondersteunt de ambassadeurs met de nodige insights, technieken,… om awareness, desire en knowledgre te creëren bij de teamleden.    
  • Je bent owner van projecten met een directe impact op de klantenervaring. Je beheerst dit project end-to-end waarbij je coördineert, challenged en samenwerkt met de verschillende stakeholders binnen de organisatie. Je bent verantwoordelijke voor de definitieve oplossing voor het gegeven vraagstuk.   
  • Actief aanwenden en onderhouden van interne en externe contacten om een uitgebreid netwerk uit te bouwen alsook aandacht hebben voor informatie m.b.t. de evoluties, trends en ontwikkelingen op het gebied van klantgerichtheid en klanttevredenheid.

Profiel

  • Je hebt een Master of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt minimum 3 jaar ervaring in een gelijksoortige functie of in 1 van volgende domeinen:  customer experience, marketing, customer service, process improvement, service design.
  • Je bent tweetalig in het Frans en Nederlands
  • Je hebt ervaring met NPS (of andere vormen van customer insights), continuous improvement, het vertalen van insights naar acties of het opzetten van processen, oplossing met een klantgerichte insteek.
  • Je bent klantgericht
  • Je bent analytisch en creatief
  • Je beschikt over een kritische blik en durft duidelijk en overtuigend te argumenteren;
  • Je kunt omgaan met weerstand en dit ombuigen naar een veranderingsproces door empathie, diplomatie en de juiste argumenten ten voordele van de klant.

 

Aanbod

Wij bieden een interessant salarispakket met tal van extralegale voordelen, permanente opleidingsmogelijkheden en een aangename werkomgeving (voordelig bedrijfsrestaurant, toffe en open sfeer, soepel uurrooster, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering ...)

Antwerpen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 41 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Bachelor na Bachelor
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Dossierbeheerder' jobs in Antwerpen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.