Terug naar zoekresultaten

Customer Experience Advisor (Admin) M/V

Via Anoniem

Staat 18 dagen op Jobat.be

ASAP is uitgegroeid tot een toonaangevende HR Group met 80 vestigingen in België.
Werving en selectie, loonadministratie, outplacement, sociaaljuridisch advies, dienstencheques, integratie van HR-software ... ASAP is al jarenlang zoveel meer dan alleen uitzendwerk.

ASAP  focust zich op talent, de uitbouw van langetermijnrelaties en de continue groei van hun HR-kennis. Met enthousiasme, natuurlijk. Of waar dacht u dat de slogan ‘Enjoy your Job’ vandaan kwam?

Customer Experience Advisor (Admin) M/V

Functieomschrijving

Ontdek de wereld van Telenet!

Klanten nemen telefonisch, via mail of chat contact met je op omdat ze op zoek zijn naar de beste oplossing op hun vraag. Door actief te luisteren zoek je naar het correcte antwoord en bezorg je de klant een zinvolle en unieke ervaring. 

Jouw doel? Elke dag met de volle goesting de klant gidsen naar de beste digitale oplossingen voor al zijn vragen. Mensen succesvol verder helpen, geeft je voldoening.

Je schept op jouw eigen manier en eigen sterktes en band met de klant en maakt zo het verschil. 

Tijdens de gesprekken ontdek je de leefwereld van de klant en ga je voor de ‘Amazing Customer Experience’ . Je biedt nieuwe diensten of aanpassingen aan om tot de maximale tevredenheid te komen bij de klant en bij jou.
 

Profiel

Je hoort jouw lach aan de telefoon én klanten worden instant goed gezind. 
Je wil je tanden zetten in de job en deinst niet weg voor een uitdaging. 
Je bent een sociaal dier, een vlotte prater en een geboren helper.
Je beschikt over logisch redeneervermogen.
Je bent zelfstandig maar werkt ook goed in team.
Je denkt proactief en wil groeien in je job als expert.
Je bent pc-vaardig en kan vlot met verschillende systemen tegelijk werken.

Je bent beschikbaar vanaf september/oktober en wil werken in een flexibel uurrooster (maandag tot en met vrijdag tussen 8u en 20u)
 

Aanbod

Bij Telenet krijg je de tijd en ruimte om een expert te worden in het gidsen van Telenet-klanten en in het zoeken naar oplossingen. Je start met een doorgedreven opleiding (6 weken) om daarna aan de slag te gaan op een open vloer met stuk voor stuk toppers van collega’s. 

Je ontvangt een aantrekkelijk loonpakket met shiftenvergoeding. Extra legale voordelen zoals woon-werkverkeer en maaltijdcheques. Na 65 dagen ‘amazing customer experience’ ontvang je na een positieve evaluatie een vast contract. 

Niet verlegen van een feestje? Dan ben je bij de tofste werkgever van het land aan het juiste adres!

Klaar om mee in het Telenet-verhaal te stappen? Solliciteer dan snel!
 
Mechelen - Lier

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 10 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Customer service
  • Sector: ICT, Telecom en Internet
  • Mechelen (standplaats)

Vereisten

  • Nederlands

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Mechelen - Lier meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.