Terug naar zoekresultaten
Secretary Plus Hasselt

Customer en Social Media Advisor (M/V)

1240179

Via Secretary Plus Hasselt

Secretary Plus Management Support is ruim 25 jaar de nummer één voor selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van meertalige assistants. Wij zijn marktleider, leveren maatwerk, nemen een adviserende rol op ons en zijn zowel benchmark als referentie. Secretary Plus Management Support heeft een ruim klantenbestand van bedrijven actief in verschillende sectoren. We zoeken zowel voor young potentials als voor meer ervaren assistants een functie op niveau: als Personal Assistant van de directie of in een allroundfunctie. Ook gespecialiseerde assistants hebben via ons interessante vooruitzichten: in HR, marketing, legal, sales, logistiek, customer service...

Customer en Social Media Advisor (M/V)

Functieomschrijving

Voor een toffe firma te Hasselt zoeken wij een Customer en Social Media Advisor (M/V). Het gaat om een voltijdse functie optie vast bij een sterk groeiende speler in de telecommunicatiesector.

 

Wat mag je verwachten?
* Je staat in voor een vriendelijke en kwalitatieve support aan klanten;
* Je geeft support, zowel telefonisch, via e-mail als via verschillende Social Media kanalen;
* De vragen van klanten hebben te maken met configuratie van Gsm-toestellen en het gebruik van mobiel internet. Hiervoor krijg je natuurlijk training on the job;
* Je begeleidt nieuwe klanten bij de registratie en verzorgt de bijhorende administratie en logistiek;
* Je houdt de database en de informatie op internet en Social Media up to date;
* Sim kaarten versturen, opvolgen van incidenten met de tweedelijns ondersteuning en administratieve taken zijn ook een deel van de job;
* Je ondersteunt de collega's op de service desk en marketing.

Profiel

* Je genoot bij voorkeur een hogere opleiding; 
* Je bent communicatief vlot in het Nederlands, Frans en het Engels;
* Je kan vlot overweg met Ms Office en kennis van CRM is een grote meerwaarde;
* Je draagt service hoog in het vaandel en bent communicatief sterk;
* Je bent een echte teamplayer die zich goed voelt in een dynamisch team vol enthousiastelingen;
* Je leert snel nieuwe dingen aan;
* Je bent flexibel naar werkuren toe, zo werk je 4 dagen in de week en 1 dag in het weekend (zaterdag of zondag). In het weekend werk je van thuis uit.

Aanbod

* Jij werkt voltijds in een 40 uren week waarbij je 4 dagen door de week werkt en 1 dag in het weekend (zaterdag of zondag). De dag dat je in het weekend werkt mag je van thuis uit werken;
* Je krijgt een startloon aangevuld met vergoeding woon-werkverkeer, smart phone en GSM-abonnement;
* Je krijgt de kans om deel uit te maken van een enthousiast en dynamisch team waar je jezelf kan ontplooien.
Midden-Limburg (Hasselt - Genk)

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: ICT, Telecom en Internet
  • Hasselt (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Midden-Limburg (Hasselt - Genk) meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.