Terug naar zoekresultaten
Mediahuis

Customer Conversion Specialist

Bij Mediahuis

Nog 5 dagen om te solliciteren

Jobat.be is hét rekruteringsplatform bij uitstek dat bedrijven en kandidaten op een snelle, intelligente manier samenbrengt. Een sterk merk, een tof team en een uitdagende functie, misschien wel op jouw lijf geschreven.
 

Customer Conversion Specialist

Functieomschrijving

Samen met je collega’s van het digital team van Jobat (respons specialisten, digital marketeers, webmaster, SEO & SEA specialisten, redacteurs …)  zorg je voor een sterke groei in traffic en conversie.  Als Customer Service Specialist ben jij de spilfiguur tussen klanten (B2B), het sales team en het digital team om samen te werken aan een maximale klanttevredenheid.
 
Wat houdt deze job dan precies in?
  • Je staat in voor een efficiënte en klantgerichte onboarding, zoals de verwerking van de contracten, het aanmaken van logins, …
  • Op basis van de wensen van de klant zorg je voor een optimale en efficiënte doorplaatsing van (print)jobs op Jobat.be, Facebook, LinkedIn, partnersites.
  • Ook bewaak je steeds de kwaliteit en het aanbod aan jobs van onze klanten.
  • Je geeft een heldere opleiding over het gebruik van onze tools aan onze klanten, zodat ze ook zelf aan de slag kunnen.
  • Je houdt de respons op de jobs van onze klanten goed in de gaten en op basis van analyses en voorgaande learnings verleen je advies met als doel de respons te maximaliseren.
  • Daarnaast stel je proactief oplossingen voor aan onze klanten en draag je actief bij tot een goede flow tussen support, sales en IT met als doel de klanttevredenheid te optimaliseren.
  • Daarnaast verlies je je collega’s ook niet uit het oog en bied je hen ondersteuning door het verzorgen van relevante informatie d.m.v. interne rapporten, benchmarks, voor- en nacalculatie.

Profiel

  • Je beschikt over een grote dosis leergierigheid en veel motivatie om deze uitdaging te starten.
  • Naast een bachelordiploma op zak heb je ook reeds 3 tot 5 jaar werkervaring achter de rug.  
  • Van administratief werk gaat je hart sneller slaan en je gaat graag planmatig, nauwkeurig en gestructureerd te werk.
  • Je haalt energie uit klantencontact en gaat steeds de “extra mile” om je klanten tevreden te houden.
  • Een goede kennis van het Frans, zowel mondeling als schriftelijk, is een grote plus.

Aanbod

  • Een leerrijke en uitdagende job bij hét rekruteringsplatform bij uitstek en binnen een groot en dynamisch mediabedrijf.
  • We verwelkomen je graag in een gezellig team met verschillende expertises en bieden een product met een duidelijke visie en doelstelling, waar jij je steentje kan bijdragen.
  • Mediahuis beschikt over een eigen binnenhuisuniversiteit waar je steeds interessante opleidingen kan bijwonen en je talenten optimaal kan ontwikkelen.
  • En als je deze job helemaal onder de knie heb je natuurlijk binnen onze organisatie voldoende interessante doorgroeimogelijkheden.
  • Een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijk salarispakket.
Asse

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Meer weten over Mediahuis?

Volg dit bedrijf

Mediahuis is een van de toonaangevende mediagroepen in België en Nederland. Wij geven sterke nieuwsmerken uit, in print en digitaal: De Standaard, Het Nieuwsblad/De Gentenaar, Gazet van Antwerpen, Het Belang van Limburg, NRC Handelsblad en nrc.next. Daarnaast zijn er onze digitale classifieds-platformen: Jobat.be, Zimmo.be en Vroom.be.

 

Wij geven elke dag het beste van onszelf, voor de zowat 760.000 mensen die onze kranten kopen en voor onze 1,6 miljoen digitale nieuwsconsumenten. Wil je meestappen in dat grote nieuwsverhaal? Bekijk onze jobaanbiedingen of solliciteer spontaan.

Mediahuis

Katwilgweg 2, 2050 Antwerpen

Routebeschrijving
Grotere kaart weergeven

“Het evolueert eigenlijk nog sneller dan ik dacht”

Het was Gert Ysebaert zelf die, nu zo'n jaar geleden, de Academie op gang schopte tijdens een open sessie samen met Peter Hinsen. De boodschap die hij toen bracht, was duidelijk:

Lees meer

Mediahuis: hét voorbeeld van succesvolle omgang met online video

Online video is bij Mediahuis in enkele jaren tijd een stevige business geworden. Zelfs tv-zenders zijn inmiddels afnemers. Manager Patrick Saliën legt tijdens de Mediafacts Nationale Uitgeefdag uit hoe dit grote nieuwsmediabedrijf de inzet en exploitatie van online video aanpakt.
Lees meer

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 5 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Sales support & administratie
  • Sector: Media en Communicatie
  • Groot-Bijgaarden (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende, Customer service, Sales support & administratie' jobs in Asse meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.