Terug naar zoekresultaten
Unique Office

Customer Care Representative B2B te Gent

Unique Office | Oost-Vlaanderen | Bepaalde duur, Voltijds

Als werknemer bij Orange maak je deel uit van een dynamisch en innoverend bedrijf dat voortdurend evolueert. Werken bij Orange staat gelijk met ontwikkeling, mobiliteit en opportuniteiten. Je werkomgeving evolueert naar gelang je verantwoordelijkheden veranderen. Onze manier van werken is duidelijk: bij Orange is de informatie toegankelijk en al onze medewerkers zijn open en beschikbaar! In het kort: Orange is … Een bedrijf dat mee is met de laatste technologische ontwikkelingen Een toegankelijke en open werkomgeving De kans te groeien binnen een sterk team en op menselijke schaal Extra voordelen als werknemer bij Orange (bedrijfsgsm met gratis abonnement en korting op beltarieven voor familie, korting voor bepaalde evenementen en aankopen,…)


Customer Care Representative B2B te Gent

Functieomschrijving

Als customer care representative B2B in Gent ben je de link tussen Orange en de interne klanten (de dealers). Je beheert de dossiers van deze dealers (de winkels die Orange producten verkopen, promoties toekennen ) van A tot Z.

• Je bent verantwoordelijk voor het binnenkomende en uitgaande telefoonverkeer van de aan je toegewezen klanten en behandelt hun e-mails. Aangezien je de enige contactpersoon van deze bedrijven bent, behoud je steeds een volledige controle over hun dossier.

• Je beantwoordt vragen van klanten en lost hun problemen op, steeds in samenspraak met de vastgelegde KPI’s. Indien nodig schakel je hen door naar het Back Office Team.

• Je bent het aanspreekpunt voor je klanten en zorgt ervoor dat de dienstenniveau-overeenkomst altijd gerespecteerd wordt.

• Je geeft on-site ondersteuning, neemt deel aan klantenbezoeken en interne klantenvergaderingen wanneer de Account Manager dit vraagt.

• Je communiceert de klanteninformatie met de betrokken departementen in het bedrijf, namelijk de verkoop, naverkoop en marketing.

• Je voert op een proactieve manier contact uit met je klanten en volgt hun dossiers op.

• Marketing: Als eerstelijnscontact met de klant, zal je feedback worden gevraagd in verband met specifieke taken (bv.: hulp bij campagnes, effectiviteit van een nieuwe aanbieding op de markt).

• Verkoop/Naverkoop: Als enige aanspreekpunt van je klanten, kan je de relevante klanteninformatie doorspelen als dit wordt gevraagd door de account manager. Er is dagelijks contact met de account en sales manager via telefoon en e-mail. Tijdens de MNP implementatie wordt er dagelijks gecommuniceerd met de sales manager.

• Buiten het bedrijf: Je zal voornamelijk contact hebben met je klanten. Soms wordt er ook contact gezocht met partners (bv. Pro-assist/ServiCom voor reparaties/verzekeringen).

Profiel

Voor deze functie hebben we personen nodig met verantwoordelijkheidsgevoel en maturiteit, die zich zowel goed voelen in een contact center omgeving (punctualiteit & structuur, team werk, multi-tasking, inbound calls en behandeling van schriftelijke aanvragen) als in de samenwerking met ons team van verkopers (assertiviteit en flexibliteit).



• Je hebt minstens een A2-diploma of hoger.



• Je hebt 1 & tot 2 jaar ervaring in de Customer Care. Je bent luistervaardig, diplomatiek en stressbestendig



• Je bent pc-vaardig en kan vlot switchen van de ene applicatie naar de andere



• Je spreekt zeer goed Nederlands en Frans. Daarnaast heb je ook een goede kennis van het Engels.



• Je zal werken van maandag tot vrijdag van 8 tot 19u in shiften.


Aanbod

• We bieden je een uitdagende functie aan in een dynamisch en stabiel bedrijf waar er ook mogelijkheden zijn om op termijn door te groeien naar andere functies;



• Talent moet worden beloond! Daarom ontvang je een competitief salaris dat aangevuld is met maaltijdcheques. Daarnaast bouw je 12 extra vakantiedagen per jaar op;



• Als werknemer bij Orange geniet je ook van extra voordelen (bedrijfsgsm met gratis abonnement en korting op beltarieven voor je familie, bedrijfsrestaurant, was- en strijkdienst, sportlessen in de bedrijfslokalen, korting voor bepaalde evenementen en aankopen, …);



• Je start met een interim contract om op termijn over te schakelen naar een vast contract;


Deze job wordt niet langer aangeboden.

Andere jobs bij Unique NARD

Alle jobs Customer service

Populaire jobs in Customer service:

Interessante jobs elke week in je mailbox? Vervolledig je cv op Mijn Jobat en schrijf je in voor Jobat Express.

Oost-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Bepaalde duur
  • Voltijds
  • Van € 2.100 tot € 2.200 per maand

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Oost-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.