Terug naar zoekresultaten Vorige

8 van 25

Volgende
Jobcare

Customer Care Officer (Ref.2112)

Jobcare | Hamont | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 20 dagen op Jobat.be

Jobcare is een werving- en selectiekantoor dat gespecialiseerd is in het recruteren en selecteren van bedienden, hogere technische profielen en managementfuncties.

Customer Care Officer (Ref.2112)

Functieomschrijving

Als Customer Care Officer ben je het aanspreekpunt binnen het bedrijf voor de klanten en ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van de relatie met die klanten.  Je zorgt voor een snelle en accurate respons naar de klant toe en fungeert als diens vertegenwoordiger binnen het bedrijf. De CCO maakt deel uit van de Supply Chain en werkt nauw samen met Business Support, Logistics en Planning.

  • Uitbouwen en onderhouden van een optimale relatie met de klanten.
  • Vertaling van de klantenwensen naar het bedrijf intern toe en opvolging van de uitvoering van die klantenwensen.
  • Ordertrajecten:
    - Tijdige Input van binnengekomen orders en controle op de correctheid hiervan in het systeem
    - Correcte administratieve afhandeling van klantenorders
    - Opvragen documentatie in verband met orders
    - Zorgen voor een volledig orderoverzicht
    - Het aanmaken van BOM (Bill of Material) en bijhorende artikelnummers
    - Tijdige verdeling van productieorders
    - Opstellen van ‘destruction requests’ van ‘obsolete’ materiaal
  • Forecast:
    - Samenwerken met aankoop voor behoeftebepaling materialen
    - Tijdig forecast opvragen bij de klanten en intern bezorgen aan de aankoopafdeling
  • Levertijden:
    - Bewaking van tijdige leveringen van het eindproduct aan de klanten
    - Communicatie naar de klant toe m.b.t. levertijden: informeren, bespreken (mogelijke) afwijkingen, eventuele aanpassingen van levertijden in samenspraak met de klant
  • Aanmaken en onderhouden van databases van:
    - Welke persoon voor wat gecontacteerd kan worden bij klanten (met back-up)
    - Samen met de kwaliteitsafdeling zorgen voor een correcte informatie-uitwisseling en afstemming met betrekking tot klantenklachten
  • Tijdige en efficiënte communicatie met sales en andere betrokken afdelingen, in verband met ordertrajecten, klantenklachten, forecasts, levertijden, enz..
  • Deelname aan (plannings-)meetings met klanten en ondersteuning bij klantenbezoeken.

Profiel

  • Je hebt minimum een bachelor diploma in een relevante richting (Economie, Logistiek, enz.) of gelijkwaardig door ervaring
  • Je bent bereid om ook routinematige taken uit te voeren
  • Je bent heel nauwgezet en zorgvuldig
  • Je handelt proactief en oplossingsgericht
  • Je hebt zin voor initiatief, maar je kan ook ad hoc handelen
  • Je bent sterk in communicatie en kan partnership met interne en externe klanten aangaan
  • Je bent voldoende assertief
  • Je bent dynamisch en kan prioriteiten stellen
  • Je hebt een zeer goede kennis van MS Office
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en Engels, kennis van het Frans is een pluspunt

Aanbod

  • Een voltijdse functie in een stabiele en internationale firma.
  • Glijdende werkuren.
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een groepsverzekering en een hospitalisatieverzekering.

Interesse?

Stuur je CV naar kantoor@jobcare.be.
Lommel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 40 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Groepsverzekering
  • Maaltijdcheques
  • Individuele hospitalisatieverzekering

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Lommel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.