Terug naar zoekresultaten

Customer Care Medewerker

462598756

AGO Jobs & HR | Antwerpen | Interim, Voltijds

Staat 42 dagen op Jobat.be

Je zoekt een toffe job? Tijdelijk of (optie) vast? Als arbeider of bediende? Kom dan zeker langs in een van onze 80 kantoren of surf naar www.ago.jobs. Wij hebben meer dan 3500 openstaande vacatures voor jou en helpen jou graag een job te vinden die bij jou past. Choose life, choose work, choose AGO!

Customer Care Medewerker

Functieomschrijving

-Je bent het eerste aansprekingspunt voor onze klanten die je op een professionele manier informatie en advies verleend, via verschillende kanalen (telefoon, e-mail, chat en/of face to face). -Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van en voor onze leden, zoals wijzigingen, up- en cross-sell, betalingen, wegenwacht aansluitingen, tankkaarten, webwinkel bestellingen. -Je werkt aan een lange termijn relatie met onze leden, je werkt aan retentie door een passende oplossing voor te stellen. -Als Klantenadviseur zet je steeds de klant op de eerste plaats, Customer Delight is jouw streven. -Je analyseert grondig de vraag en behoefte van onze klanten en je gaat steeds op zoek naar de beste oplossing voor de klant. En gaat proactief aan de slag. -Met de kennis die je op doet bouw je actief mee aan het optimaliseren van de dienstverlening. Zoals het uitbouwen van de kennisbank van onze Klantenservice.

Profiel


-Je hebt een natuurlijke commerciële flair: overtuigen en onderhandelen zijn kwaliteiten die je graag benut.
-Je werkt gestructureerd, efficiënt en graag resultaatgericht.
-Je beschikt over een gezonde dosis inlevingsvermogen, flexibiliteit, staat open voor feedback en gaat in dialoog.
-Je bent een echte teamplayer.
- Je bent in het bezit van een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
-Sales-ervaring is een belangrijke troef, ervaring met klantencontact is een must (telefoon, mail, chat en/of face to face).
-Je spreekt en schrijft zeer vlot Nederlands én Frans.

Aanbod


-Een uitdagende functie in een dynamische werkomgeving, waar flexibiliteit en teamwerk primordiaal zijn.
-Een opleiding bij aanvang en verdere training tijdens de werkperiode.
-Je ontvangt een goed salaris aangevuld met extralegale voordelen.
-Je ontvangt een vergoeding voor de kosten van het woon-werkverkeer.
-De toffe collega's krijg je er bovenop!

Interesse?

Heb je interesse? Kom dan langs in ons kantoor of mail ons jouw motivatiebrief en cv.

AGO Jobs & HR Antwerpen Office
Jan Van Rijswijcklaan 36
2018 Antwerpen Office
Tel.: 03 232 85 93
Email: Antwerpen.office@ago.jobs
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 10 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.