Terug naar zoekresultaten Vorige

4 van 10

Volgende
ASAP TalentXperts Antwerpen

Customer care medewerker met affiniteit voor logistiek

Via ASAP TalentXperts Antwerpen

Nog 3 dagen om te solliciteren

ASAP is uitgegroeid tot een toonaangevende HR Group met 80 vestigingen in België.
Werving en selectie, loonadministratie, outplacement, sociaaljuridisch advies, dienstencheques, integratie van HR-software ... ASAP is al jarenlang zoveel meer dan alleen uitzendwerk.

ASAP  focust zich op talent, de uitbouw van langetermijnrelaties en de continue groei van hun HR-kennis. Met enthousiasme, natuurlijk. Of waar dacht u dat de slogan ‘Enjoy your Job’ vandaan kwam?

Customer care medewerker met affiniteit voor logistiek

Functieomschrijving

Onze klant verzorgt in opdracht van de automotive sector distributie van onderdelen naar dealers en garages in de Benelux. Hun mooie kantoren zijn gelegen in Machelen. Wegens groei van het customer serviceteam, zoeken we momenteel 2 mensen.  Om de klanten optimaal te servicen wordt er gewerkt in 2 ‘ploegen’: voor elk van deze ploegen hebben we momenteel een vacature vrij!
Ben je uiterst servicegericht, nauwkeurig en sta je garant voor een tevreden klant? Dan ben jij de kandidaat die we zoeken!

Jouw functie
  • Als medewerker customer care sta je in voor het opvolgen van de leveringen bij klanten: je staat in contact met de klant (telefonisch / mail) en staat in voor het opvolgen van leverproblemen, volgt manco’s op en staat de klant te woord voor allerlei vragen omtrent leveringen. Verder zorg jij voor een adequate opvolging van het track & trace systeem en onderzoek je schadeclaims. Verder sta je in voor opmaak en nazicht van dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse rapportages.
  • Je werkt in teamverband samen met jouw collega’s customer care en rapporteert aan jouw manager. Je werkt in een open landschapskantoor, waardoor frequent overleg met collega’s mogelijk is.

Profiel

  • Je kan terugvallen op ervaring in customer care en het opvolgen van klanten, bij voorkeur binnen een logistieke omgeving. Ervaring met track en trace systemen is zeker een troef.
  • Dankzij jouw communicatievevaardigheden leg je makkelijk contacten met klanten en collega’s. Je slaagt erin op een vriendelijke, maar assertieve manier te communiceren, luistert naar de behoeften van anderen en zorgt voor een adequate oplossing.
  • Je blinkt uit in nauwkeurigheid en accuraatheid en kan je, naast het Nederlands, goed verstaanbaar maken in het Frans via mail en aan de telefoon.Je hebt een degelijke basis van Excel.
  • Jouw gevoel voor service en oog voor een tevreden klant typeren jou. Deze missie zet je dagelijks om in de praktijk en neem je mee in al jouw klantencontacten.
  • Je werkt 5 dagen per week (maandag – vrijdag). We zoeken iemand voor de ‘vroege ploeg’ (6u30 – 15u30) en iemand voor de ‘dagploeg’ (9 – 17u30)

Aanbod

  • Onze klant biedt een vast contract van onbepaalde duur en tewerkstelling in de nieuwe en moderne gebouwen in Machelen
  • Ze bieden een marktconform salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen.
  • Je komt terecht in een groeiend bedrijf met roots in Nederland en krijgt de kans om de diensteverlening verder uit te bouwen.
Vilvoorde - Zaventem

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 3 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratie
  • Sector: Distributie en Retail
  • Machelen (Vl.Br.) (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie' jobs in Vilvoorde - Zaventem meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.